Film o calibrze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
klikać prawym i zapisz jako

klikkkk
  
 
Szkoda, że nie ma takiego o Espero
 
 
Zajebioza naprawdę niezłe teksty. 'cali na światłach z dełu przegrała'" Ok, to z jakiego następnego klubu zlewamy?

  
 
Zajebisty filmik i ludzie którzy go stworzyli. Brak mi kurwa słów dla osób którym się on podoba i dla osób które go stworzyły...
 
 
Cytat:
2005-11-21 21:35:23, Norbi69 pisze:
Zajebisty filmik i ludzie którzy go stworzyli. Brak mi kurwa słów dla osób którym się on podoba i dla osób które go stworzyły...


Norbi, czy to Ty jeździłeś 180 km/h calibrą po W-wie..?
Kiedyś był chyba taki temat na forum.
Pozdr. P.
  
 
Cytat:
2005-11-21 21:59:04, pyrekcb pisze:
Norbi, czy to Ty jeździłeś 180 km/h calibrą po W-wie..? Kiedyś był chyba taki temat na forum. Pozdr. P.



Nie nie ja.
 
 
Cytat:
2005-11-21 21:35:23, Norbi69 pisze:
Zajebisty filmik i ludzie którzy go stworzyli. Brak mi kurwa słów dla osób którym się on podoba i dla osób które go stworzyły...


Och, och, och....
Fajny, taki z jajem filmik, a Ty się oburzasz... Mnie talentu brakuje żeby napisać podobny tekst do piosenki o espero
Troche w piosence prawdy jest. Cali 2.0 i to jeszcze z lpg to lanosy objeżdzają... I to jest własnie smieszne

Pyrek z tego co pamiętam to był kolega Szybki_Kosta.
  
 
Cytat:
2005-11-21 22:36:52, Michal-500 pisze:
Pyrek z tego co pamiętam to był kolega Szybki_Kosta.



Wiedziałem, że dzwonią, ale nie wiedzialem, w którym kościele...
Zerknąłem w Jego profil i... rzeczywiście jeździ cali...
P.
  
 
Dla mnie bomba.
  
 
Super produkcja, musiałem sobie aż trzy razy puścić bo śmiechu było aż nadto. Coprawda Espero nawet klamki ma identyczne jak Calibra, ale co tam. Calibra na światłach z Dełu przegrała Everybody tankuje LPG i eine kleine bombe und Opel...
  
 
Cytat:
2005-11-21 23:33:15, the_undertaker pisze:
Everybody tankuje LPG i eine kleine bombe und Opel...



Zerknąłem sobie na forum cali (sprzedaż) i rzeczywiście chyba większość jeździ na lpg. Podejrzewam, że to bliźniacze silniki z większymi astrami/vectrami - dobrze znoszą lpg.
Z drugiej strony, to jednak auto sportowe, szkoda psuć osiagi instalką. Szczegolnie w słabszych wersjach, które (wg danych z www) na Pb przyspieszają do setki w około 10 sek.
P.
  
 
Cytat:
2005-11-21 23:39:44, pyrekcb pisze:
Z drugiej strony, to jednak auto sportowe, szkoda psuć osiagi instalką.


2.0 8V sportowe? Osiągi... Heh, raczej "quasi" sportowe. Też czytałem trochę wcześniej na forum o tym aucie i o ich użytkownikach... Mają coś wspólnego z betami E-30, czy golfami 2. Nie chcę nikogo obrażać. To są ich pasje. Przpominają mi mojego starszego brata, który jakoś w latach 80, miał najbardziej wypasione "wigry 3" na osiedlu, z chlapaczami, szeroką oponą terenową z tyłu... Teraz takie druciarstwo wśród młodych, i tych troche starszych (koło 30) przeniosło się na w/w auta...
[nudy mode on] ciekaw jestem, kiedy uda się nam jako Polsce osiągnąć taki stan bogactwa jak w krajach od nas nie tak przecież odległych, że przeciętny człowiek bez wielu wyrzeczeń bedzie sie mógł poświecić takiej pasji, jak Impreza, Evo, Supra, czy nawet jakieś tańsze Cupry R czy TSporty, a nie żałosnym trupom jak kilkunastoletnie cali czy golfy, jakoś ta wizja po wyborach jakoś jakby wiydaje mi sie bardziej odległa, obym się mylił... [nudy mode off]


[ wiadomość edytowana przez: Michal-500 dnia 2005-11-22 00:05:13 ]
  
 
Cytat:
2005-11-21 23:39:44, pyrekcb pisze:
Zerknąłem sobie na forum cali (sprzedaż) i rzeczywiście chyba większość jeździ na lpg. Podejrzewam, że to bliźniacze silniki z większymi astrami/vectrami - dobrze znoszą lpg. Z drugiej strony, to jednak auto sportowe, szkoda psuć osiagi instalką. Szczegolnie w słabszych wersjach, które (wg danych z www) na Pb przyspieszają do setki w około 10 sek. P.



Ze sportem ma mniej wspólnego od Fiata 125p...
  
 
Zajebisty filmik

Szkoda tylko, ze nie byly pokazane jakies wyscigi spod swiatel jak Calibra dostaje w dupe, albo jak zahacza o latarnie
  
 
Oj, nie przesadzajcie juz tak - kiedy powstawała calibra nie każdy samochód osiągał setkę po 10 sekundach, a są też przecież mocniejsze calibry. A wygląd typowo sportowy i te bezramowe drzwi...
Co do pasji - piszesz Michał o Imprezach, Cuprach, etc., a popatrz na nasz klub - pasją dużej część klubowiczów jest właśnie espero.
Podobną opinię o nas można pewnie usłyszeć w każdym innym klubie.
A filmik - no cóż, fajny pomysł, tylko właściciele cali mogą czuć się obrażeni. Gdyby o espero nakręcono coś takiego - też byśmy podnieśli larum...
Pozdr. P.
  
 
Jedyna sportowa Cali to 2.0 Turbo kazda inna to pseudo sportowy model... sama karoseria to nie wszystko.
I nie ma sie co oszukiwac - Calibra miala te same silniki co Astra czy Vectra A tyle ze nie montowano do nie wysokopreznych silnikow. Nie mniej ksztalt nadwozia zasluguje na pochwaly.
Jest to jeden z 3 samochodow niemieckich ktory w tamtych czasach byl "sportowym coupe dla ludu".
Oprocz niego byl jeszcze VW Corrado i Golf GT - z czego Corrado jest najladniejszy
Potem wyzsza polka to W124 CE i BMW 5 Coupe...
No a dalej tylko Porshe
  
 
Jak dla mnie bomba Nie mam na myśli całej całej społeczności posiadaczy Opla Calibry ale ktoś trafił w sedno pisząc ten tekst
  
 
Cytat:
2005-11-22 09:39:55, KeyJey pisze:
Jedyna sportowa Cali to 2.0 Turbo kazda inna to pseudo sportowy model... sama karoseria to nie wszystko. I nie ma sie co oszukiwac - Calibra miala te same silniki co Astra czy Vectra A tyle ze nie montowano do nie wysokopreznych silnikow.


Tak, tylko że w astrze i vectrze były to najmocniejsze silniki - standard to 1.4 (astra) i 1.6/1.8 (vectra).
Zresztą ta dyskusja jest trochę jałowa - chyba nie ma definicji auta sportowego, a (jak napisałem wcześniej) na początku lat dziewięćdziesiatych (89/90) nawet najsłabsza cali miała osiągi lepsze od przeciętnych aut.
Pozdr. P.
  
 
Cytat:
2005-11-22 09:58:23, pyrekcb pisze:
Tak, tylko że w astrze i vectrze były to najmocniejsze silniki - standard to 1.4 (astra) i 1.6/1.8 (vectra). Zresztą ta dyskusja jest trochę jałowa - chyba nie ma definicji auta sportowego, a (jak napisałem wcześniej) na początku lat dziewięćdziesiatych (89/90) nawet najsłabsza cali miała osiągi lepsze od przeciętnych aut. Pozdr. P.



Mylisz sie co do Vectry.
Do 1993 r byly Vectry 2000 ktore mialy po 150 koni z silnikow 2.0i 16V bez Turbo ( byla tez w tej samej opcji z napedem 4WD)

Potem po 93 roku dodano silniki:
2.0i 16V - 136 PS (model Sport)
2.0i 16V Turbo - 204 PS (model Turbo)
2.5i V6 - 170 PS (model V6)

Byly tez GT i GT 16V ale roznily sie tylko wyposazeniem (komputer pokladowy, zawiecha, inna skrzynia itd) - wszystkie dane tutaj
  
 
Cytat:
2005-11-22 10:30:04, KeyJey pisze:
Mylisz sie co do Vectry. Do 1993 r byly Vectry 2000 ktore mialy po 150 koni z silnikow 2.0i 16V bez Turbo ( byla tez w tej samej opcji z napedem 4WD) Potem po 93 roku dodano silniki: 2.0i 16V - 136 PS (model Sport) 2.0i 16V Turbo - 204 PS (model Turbo) 2.5i V6 - 170 PS (model V6) Byly tez GT i GT 16V ale roznily sie tylko wyposazeniem (komputer pokladowy, zawiecha, inna skrzynia itd) - wszystkie dane tutaj


Wiem, że takie były.
Nie zrozumieliśmy się - napisałem najmocniejsze w takim sensie, że jedne z najmocniejszych; żeby pokazać, że nie był to standard w tych autach (co można było wywnioskować z Twojej poprzedniej wypowiedzi - napisałeś, że oprócz diesla miały te same silniki). W astrach/vectrach bardziej popularne były mniejsze silniki.

Skoro mówisz o mocach, to czy samochodem sportowym jest uno 1.4 T (który do setki schodzi chyba poniżej 8 sek.)?
Bo identyczne uno z trochę innym zawieszeniem i silnikiem fire 1.0 45KM już chyba nie....
Jaka jest wg Was definicja samochodu sportowego?
P.