Siłownik do otwierania klapy bagaznika.

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czesc.
mam namiar na kolesia co posiada silowniki do otwierania np. klapy bagaznika. tyle ze one sa do 25kg. jestem laikiem jesli chodzi o motoryzacje i w zwiazku z tym mam pytanie.
wiem, ze do otwarcia klapy w moim MK7 styknie solownik do 6kg.
czy silownik 25kg nie bedzie za mocny? tzn. nie pourywa mi nic?

pozdrawiam i dziekuje

Do hatchbacka zamontowałem uniwersal 3kg za 9pln i jest git. 25kg to chyba z Kamaza...

tez mi tak sie wydawalo ze to za duzo, dlatego pytalem. heh... a sprzedawca " na bank otworzy" , chyba w czolgu klape
dzieki za info.

okej a ja zalożylem i nie otwiera ( auto po kolizji sprzed zakupu)
wiec dość ciasno to sie zamyka . ale otwiera i luczem i cynglem od kierowcy
silownik okolo 4kg (był w drzwiach)i nie daje rady help !!
czy coś próbować poprostować ?

Na początek nasmaruj, póżniej sprawdź jak chodzi na luzie i może popuść nieco mocowanie zamka. Możliwe, że nie masz dokładnie współosiowo zamontowanego siłownika albo przelotka Ci się ślizga...

powiedzcie mi w takim razie po co sa siłowniki takie:
http://allegro.pl/item87310626_hit_allegro_silownik_25kg_bagaznik_klapa_tuning.html
otóż odpowiem wam one sa do bagaznika.....
nie uwierze w to żeby swykły uniwersalny siłownik 3kg (mam taki) był w stanie pociągnąć za cięgno bagażnika ponieważ zamontowany współosiowo z linka klamki nie był w stanie otworzyć drzwi kierowcy w moim essie podczas gdy fabryczny centralny otwierał.
z czystej ciekawości skołuje wagę podepne pod cięgno bagażnika i zobazymy ile kg wyjdzie. pewnie nie 25 ale na bank nie 3....

maver_79 - powiedz w jakiej cenie te siłowniki

U mnie klapa chodzi dosc ciezko od momentu jak cofnalem skobel od zamka - zeby kalpa nie latal i piszczala i jestem pewien, ze 4kg to by sobie nie poradzil - mowie o normalnej sytuacji kiedy auto stoi prosto ...