Błagam o pomoc-duże spalanie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mój escort 1,6 16v,ostatnio pali po 18 litrów gazu.na benzynie nie jest lepiej!wyciaga 120 i koniec!potem sie dusi i nie ciagnie.dodam,że wybebeszyłem katalizator i dalej to samo.co moze byc przyczyna?pomózcie,bo nie chce dac sie naciągnać mechaniorom.aha i jeszcze jedno.co to za urzadzenie po prawej stronie,kolo zbiorniczka spryskiwaczy.dochodza do tego jakies przewody i wezyki.ostatnio zaczelo wydawac jakies odglosy.
pozdrawiam.
  
 
a) zdejmij noge z gazu
b) zrób foto tego urządzenia bo z profilu nie wynika co za essinke masz, z kabelkami w tym miejscu to bedzie EDIS ale wężyki ??
c) skoro na gazie i benzynie tak pali to nie mam pomysłu...
  
 
Sprawdz sonde lambde.

I do jasnej ciasnej looknij do archiwum.
  
 
to pewnie od czujnika temp. od kompa, brzęczy bo pompka sie włącza która otwiera zawór ERG, jak brzęczy nawet wtedy jak jest silnik gorący to proponuje sprawdzić czujnik temp. do kompa, jak bedzie zły to podaje że silnik jest zimny, załącza pompke ktora brzęczy, otwiera zawór ERG i podaje zapewne większą dawke paliwa. Ja tak mam u siebie. Zawór ERG zablokowałem z obu stron i wymienie jeszcze czujnik temp. bo właśnie ta pompka działa cały czas.Spalanie po samym zasłonięciu ERG spadło o ponad 2l. Silnik 1.8td, palił koło 10l.
  
 
shoot - ile tys. masz juz przejechane tym essim na gazie? jak czesto przelaczales go na benzyne? jezdzisz trasy czy tylko po Pile? pozdrow
  
 
a moze koncowy tlumik zapchany??
  
 
caly wydech ok.na lpg jakies 10 tys.smigam i po mieście i na trasie.
dzisiaj otworzyłem obudowe filtra powietrza-i szok!!!zobaczyłem jakąś substancje,coś jak smar.wypływała z tego weżyka co przychodzi do obudowy filtra z pokrywy zaworów.przeczyściłem całość i zobaczymy.ale co wy na to,skąd to sie wzięło?
pozdrawiam.
  
 
To zenaczy ze ma przedmuchy i silniczek pomału sie juz zuzywa
  
 
wez ten węzyk wyjmij z obudowy filtra powietrza i skieruj go w kierunku ziemi!! bo ci tylko bedzie brudzil filtr a kit tam z wkologami
  
 
Hmmmm....musze niestety Cie zmartwic...ta mazia w obudowie filtra powietrza to olej wydmuchiwany z silnika. Swiadczy to o tym ze silnik ma juz przedmuchy i najprawdopodobniej w niedlugim czasie szykuje Ci sie maly remoncik. Poprostu jak zalozyles gaz te 10 tys. km temu to wyczyscil Ci dokladnie silnik, wyplukal nagar i teraz taki jest efekt.