MotoNews.pl
9 ASTRA 1,7TD strasznie dymi (124386/0)
  

ASTRA 1,7TD strasznie dymi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Posiadam Astre 1.7td 150tyś km podczas odpalania i przygazowania strasznie kopci potężna chmura czarnego dymu. Też zauważyłem większy apetyt na ON jakiś 1litr na 100km.

co może być przyczyną tego

Pozdrawiam
  
 
Jak nic walnela Ci uszczelka pod głowicą i to w takim miekscu, że olej przedostaje się do komory spalania i stąd ten dym
  
 
co do tej uszczelki to by ubywałby mi olej a oleju nie bierze, co jeszcze odczułem to stara mocy.
  
 
Nic podobnego ze poszla uszczelka pod glowica. Poniewaz w momencie gdyby przedostawal sie olej do komory spalania bylby inny kolor spalin (niebieski). Szukanie przyczyny zaczalbym od wtryskow byc moze nie rozpylaja tylko leja, jezeli to nie bedzie to to na pewno jest uszkodzona pompa wtryskowa.
  
 
sprawdz elektrozawór sterujacy powietrzem.podobny problem miałem w fordzie 1.8td .
  
 
To musza byc wtryski, pewnie Ci leja
  
 
Cytat:
2005-11-21 19:36:20, pk83 pisze:
Posiadam Astre 1.7td 150tyś km podczas odpalania i przygazowania strasznie kopci potężna chmura czarnego dymu. Też zauważyłem większy apetyt na ON jakiś 1litr na 100km. co może być przyczyną tego Pozdrawiam



czarny dym + zwiekszenie zuzycia + spadek mocy = 100% lejace wtryski (i to kilka!)
  
 
Filtr powietrza polecam sprawdzić i czy nie masz czystą komorę w filtrze powietrza. Powodzenia
  
 
Słuchaj Uszczelka to najwieksze koszta naprawy zalecał bym oddac wtryski do sprawdzenie jezeli wtryski leja to je zregenerować i sprawdzić ustawienie pompy wtryskow jezeli to nie pomoze to wyciagnąc pompe i oddac do sprawdzenia moze jakaś sekcja padła jezeli nie bedzie zadnych zmian po tej operacji dopiero zacząc grzebac dalej. POzdrawiam
  
 
Wszyscy mają racje, lecz ja spotkałem się z tym problemem w Volvo TD. Przyczyną był pęknięty przewód elastyczny między TURBO a INTERCOLEREM - za mało powietrza a zbyt wiele paliwa.
Objawy (dymienie na czarno,większy apetyt na paliwo i nieco mniejsza moc)
  
 
Witam!
Jestem od kilku dni użytkownikiem Astry II 1.7 TD z 98r. i mam pytanie ile potrzebuje olej przy wymianie wraz z filtrem i kiedy wymienić rozrząd?

Ps. mam 140 tyś. przebiegu...

Pozdrawiam
  
 
Jeżeli ci tylko dymi to dlatego ze - albo jako ze jest zimny potrzebuje wiecej paliwa i wiecej tej ropy bierze i ci kopci.

Jezeli by ci spalal olej to by dymił na niebiesko.

Mozna mowic ze to uszczelka pod głowicą - ale to ciezko stwierdzić
Mozna tez mowić ze to uszczelniacze zaworowe - i olej ci sie wlewa do cylindra i stąd dym. mozna kombinować sprawdzać ale i tak się nie sprawdzi.

Wg. mnie uszczelka odpada - co najwyzej sprawdz czy ci plynu nie ubywa lub oleju nie przybywa.

Ja na twoim miejscu kupił bym magnetyzera gdzies wyczytałem ze ktoś mial audi 100 c3 i lały mu wtryski a po magnetyzerze mniej dymi.

Defakto kto wierzy w działanie to jedno ale sprawdzona naukowa prawda ze spaliny są czystrze i to moze w tym pomóc. Ale niby magnetyzery dobre tylko te w plastikowej obudowie i z jakąs blaszka. Wiec tandety tez nie warto kupować.


A z resztą jak jeździ i nic mu nie jest to sobie daruj - mi też kopci na czarno po urochomieniu ( a mam benzyne).

Po prostu za bogata mieszanka i tyle. Jak jeździ i wszystko ok to nie szukaj dziury w całym