| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2005-11-24 11:13:53 Witam, jakieś 3 tyg. temu miałem taki problem że silnik na wolnych obrotach nierówno pracował i dymił mocno.Jak silnik był zimny to normalnie ale po kilku minutach raptownie zmieniała sie praca silnika i dymienie. Zaślepiłem zawór ERG i liux było. postanowiłem teraz wymienić termostat, wymieniłem, odpalam, silnik zimny sobie chodzi i po kilku minutach w ciągu sekundy objaw taki sam jak wcześniej. Co jest? |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2005-11-27 18:17:06 Może ktoś pomóc? zależy mi na tym. Licze na was. |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2005-11-27 19:12:09 Moze przepalilo Ci sie zaślepienie w EGR? A moze po prostu sterownik silnika ma w koncu prawidlowe odczyty z czujnikow (np. temp), a jakies nieprzemyslane regulacje sprawily, ze regulator kata wyprzedzenia nie dziala jak nalezy, albo co? To tylko takie gdybanie, i niestety wie, ze nie za bardzo pomoże.
Radziłbym przyjrzeć sie kabelkom idącym regulacji kata wyprzedzenia zaplonu (takie czerowne cos na pompie). Czesto kabelki poprzecierane są i się zwieraja. Szkoda, ze ludzie zabieraja sie za regulacje auta, nie zadbawszy wczesniej o normalna temperature pracy silnika. Poznie sie dziwia, jak cos chodzi nie tak. A komputere przy nizszej temp. pracuje przeciez w innym trybie. /Szczegolne pozdrowienia dla amatorow zagazowania Essiego/. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2005-11-28 10:50:40 Dzięki za informacje, przy zakładaniu kabli popękały mi kable na regulatorze kąta wyprzedzenia zapłonu, więc nie założyłem go od razu i na nast. dzień polutowałem, założyłem ale to nie dało żadnego efektu. teraz mam pytanie, czy regulator musi być dokładnie założony w to samo miejsce(ma regulacje) czy nie musi? ile takie ustrojstwo kosztuje? Dzięki za info.
jaką temperature powinien mieć silnik przy zakładaniu czujnika temperatury, i przy zakładaniu regulatora kąta wyprzedzenia zapłonu? Wymieniałem termostat na zimnym, czujnik temp. na zimnym(troche leżał w ciepłym i od razu go wkręciłem to może być wina tego?)Regulator kąta założony na ciepłym. |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2005-11-28 11:08:55 Mysle, ze temperatura miala znaczenie tylko przy zakladaniu tego czerwonego ustojstwa, czyli regulatora kąta wyprzedzenia zaplonu. Jesli to zdjales, to mysle, ze problem polega na tym, ze inaczej to jest teraz zalozone. Mała róznica, wywołuje tu dość duże zmiany.
Albo metoda prob i bledow, czyli delikatne przestawianie po kawaleczku, tak aby wprowadzac niewielkie zmiany kąta, przy kazdym przesunieciu. Ale trudno mi doradzic, bo sam tego nie robilem. JEST TO MNIEMANOLOGIA. [ wiadomość edytowana przez: darmcdoman dnia 2005-11-28 11:10:11 ] |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2005-11-28 11:13:00 Dzięki, kiedyś miałem ten kabelek urawny(jeden z trzech) i jakoś jeździł z tym że miał większe spalanie, polutowałem i ułożyłem z powrotem na to samo miejsce, były ślady. Dzięki wielkie za info. Pozdrawiam. |