Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() matadorRS Opel Omega Wrocław | 2005-11-24 22:22:21 Wiec zrob tak.
1. Odpal auto i niech sobie postoi na wolnych obrotach (lub jak pojedziesz do pracy to wyjedz 5 minut wczesniej i po dojechaniuu na miejsce..) otworz maske i odkrec korek od plynu chlodniczego (tylko powoli bo moze wystrzelic i Cie popazyc). Powinien sie wtedy odpowietrzyc uklad. Tzn odpowietrzy sie jesli zejdzie plyn ze zbiorniczka wyrownawczego. Wtedy dolej plynu i sprawdz czy wszytko OKI. Jeli nadal nic 2. Idz kup termostat i go wymien. Sprawdz czy jest oki Jesli temp juz jest oki a ogrzewania niema nadal najpawdopodobniej zatkana jest nagrzewnica. Aha jesli nic nie pomoze co napisalem jedz do mechanika niech sprubuje przetkac uklad bo prawdopodobnie jest gdzies zatkany. |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2005-11-25 11:37:15 Ja jednak polecałbym termostat motorcrafta. Wśród podróbek łatwo trafić na nieprecyzyjnie działający. |
mleko Honda Civic EJ9 Poznań | 2005-11-25 13:19:40
Kurcze przeczytałem opis tej metody z 5 razy i za boga nie czaję o co chodzi. Który wąż ścisnąć (idący od chłodnicy to dolny - powrotny do bloku), dlaczego ma zacząć coś bulgotać w zbiorniczku? Dlaczego wąż przy zamkniętym termostacie będzie twardy? [ wiadomość edytowana przez: mleko dnia 2005-11-25 13:21:00 ] |
![]() pije Sympatyk FEFK Mk VII Ożarów Mazowiecki | 2005-11-25 14:41:33 ![]() ![]() |