Prac prawie koniec:) MAM PROBLEM i PROSZE O POMOC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem przełożeyłem silnik rs2k i mam problem.Najpierw nie chciał w ogóle krecic ale to sie dało zrobic(mostek w skrzynce zamiast przekaznika i kreci).Teraz mam dużo większy problem a mianowicieo pierwsze po przekręceniu stacyjki pompa paliwa nie załącza sie(jest sprawna na 100%) na krótko podaje paliw normalnie nawet prąd nie płynie.Po drugie nie mam iskry na świecach bo nie ma prądu na cewkach.Z kąd on do nich idzie i co nimi steruje.I na koniec prosił bym o schemat elektryczny rs mkV.Proszę o pomoc to jest bardzo pilne.
  
 
Sprawdz podlaczenia z EDISem oraz czujnikiem obrotow walu.
  
 
Przepraszam a co to ten edis?
A czujni k położenai wału jest przy filtrze?
A co z prądem na cewce?
I czy wypadek auta może miec na to wpływ?
  
 
EDIS to jest modul zaplonu. To taka czarna, plastikowa puszka z 12 pinami (o ile dobrze pamietam). W RSach znajduje sie na nadkolu po stronie kierowcy.

Czujnik walu powinien byc gdzies przy skrzyni biegow. W 1.6 jest chyba razem z kostka od wstecznego, w MTX75 niestety nie wiem jak jest, musisz zapytac jakiegos RSiaka

  
 
EDISy mam dwa i na żadnym nic.Jedem jest na pewno dobty bo na nim do warsztatu wjechałem.Czujnik jest tesz podłączony.Tylko nie wiem jak ten wypadek?
  
 
A wylacznik bezwladnosciowy sprawdziles?
  
 
Wyłącznik sparawdziłem od razu a edis jest sprawny.W wysukiwarce i na forum ani FAQ nic nie było.



Nie ma ktoś może w wersi elektronicznej książki z cyklu sam naprawiam do mkV rs?

[ wiadomość edytowana przez: ARECKI_TOM dnia 2005-11-25 22:14:20 ]
  
 
CZy nikt mi nie pomorze?
  
 
Hmmm, moze Irekcity ma
  
 
Up
  
 
Ma ktos schemat elektryczny RSa mkV i zechciał by mi go udostępnic?
  
 
Strasznie niecierpliwy jesteś.


  
 
Ja nie jestem nie cierpliwy tylko po prostu wylaciał 1,4 jest dwa litry i nic nie odpala ty bys sie nie niecierpliwił?A czy wypadek moze miec na to wpływ?Iczy w rsach był immobilaiser?(fabryczny)bo ten co sobie ktos założył to wyciąłem.
  
 
A ty byś chciał tak sobie wsadzić silnik i go odpalić??
Lepiej znajdz elektryka taka jest moja rada no chyba ze ty masz jakie spojecie o tych wszystkich kostkach i kosteczkach
A i jeszcze jedno... jaką masz pompe paliwa i jakie ci podaje ciśnienie?
  
 
Pompe mam od 1,4 a cisnienie?Nie mam pojęcia.Ale ona w ogóle prądu nie dostaje.
  
 
Przykro mi to mówić ale z taka wiedzą to dopiero na Wielkanoc odpalisz auto..
Pamietaj ze na schemacie wszystkie połączenia sa zaznaczone
Miłej zabawy
  
 
Wracając do pompy paliwa to mam od rsa ale to i tak mi nic nie daje bo pompa prądu nie dostaje ze skrzynki bezpieczników.
  
 
ja sie nie znam ale czy RS nie ma więcej czujników? i czy nie trzeba kompa przełożyć, instalacji elektrycznej a co za tym idzei skrzynki bezpieczników ????
tylko taka teoria...
  
 
Dokładnie tak.Masz racje ale przekładałem wszystko z rsa bo niałem całego rozbitego.Nie przekładałem tylko wiązki łączącej lewe i prawe drzwi i wiązki do pompy paliwa bo są identyczne jak w mkV
  
 
no to może komp uwalony.... nie koniecznie EDIS.... może + po stacyjce nie idzie do kompa.... może immobilizer był w RS i teraz blokuje ??