Magneti Marelli w Escorcie 1.3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

potrzebuję pomocy,
tydzień temu rozsypała mi się tulejka w rozruszniku
Magneti Marelli w Fordzie Escorcie 1.3 z 97 roku
(symbol z katalogu - CS 971)
bezskutecznie szukam zestawu tulejek do tego rozrusznika
może mi ktoś pomóc?

nowy rozrusznik, to od 400 do 1200 zl (w salonie Forda)
nie trafiłem na taki rozrusznik używany,
zazwyczaj instalowane w tych autach były rozruszniki Boscha

zastanawiałem się nawet nad przełożeniem, ale ponoć
może być problem - Magneti ma 23 zęby - a ile Bosch?

za wszelką pomoc wielkie dzięki
  
 
Ja mam Boscha. (Esii 91 1,6). Ma 10 zebow.
  
 
Ja mam Boscha. (Esii 91 1,6). Ma 10 zebow.
  
 
i to wszystko?

spodziewałem się więcej - szczególnie,
że sporo jest użytkowników escorta,
z silnikiem 1.3 - sądząc po ankiecie

może ktoś z Was ma silnik 1.3 i wie jaki ma rozrusznik?
  
 
Na 99% mam Nippondenso, kilka razy go już regenerowałem ale nigdy nie liczyłem zębów.
  
 
ja też mam essiego 1,3 z 97 roku przewaliłem 200 000 i "niestety" nie wiem jak wygląda rozrusznik w moim furaku.
  
 
ja mam chyba takowy ale ile zembów on ma niedawno był regenerowany i był z tym pewin problem kosztowało to kołko 280zł a czesciami był mały kłopot bo podobno nietypowy.
  
 
canibal - a gdzie go regenerowałeś? mogę dostać jakiś namiar?
może będą mieli te tulejki, bo w mojej okolicy nikt nie ma takowych.
swoją drogą 230 zł to sporo - bo w firmie PIOMAR ze Świdnicy
zawołali za nowy taki rozrusznik 400 zł

ciekawe, czy można się gdzieś dowiedzieć o zamiennik np. z Boscha
  
 
już po kłopocie, znalazłem identyczny rozrusznik
(nawet z tą samą datą produkcji), na giełdzie w Lubinie
za 100 zł silnik znów do mnie przemówił

znalazłem tam też rozrusznik Boscha z 23 zębami,
również od Escorta, ale raz, że ceniony na 200 zł,
dwa, że inne wymiary miał, więc wolałem nie ryzykować

pozdrawiam