Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-12-02 15:47:30 Kup linke na metry z paru zyl(tzn.te z kilku nitek stalowych) Zaloz na ich koncach zaciski na skrecanie jak do inst.elektrycznych i gitara ![]() |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-12-02 16:24:50 Rowerowe sa za slabe!!Musisz kupic w sklepie z czesciami do motocykli albo w rolniczym.Niepamietam ceny ale za 2 metry dalem parenascie zl.
Ad2.Jesli jezdzila w swapie juz ta flansza to napewno jest przygotowana tak zeby pasilo to razem z tulejka,jakby co walek sprzeglowy ma dosyc duzy luz wiec nawet jak dasz tulejke to walek pojdzie pod katem lekkim i bedzie chulac.Walek moze miec luz,on jest tak skonstruowany zeby mogl isc pod lekkim katem. |
![]() Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2005-12-02 16:26:13 Kup linke do otwierania tylnej klapy w polonezie i zaloz ja splaszczonym koncem na pedal a drugi przy silniku. Nadmiar mozesz albo zwinac, albo przyciac. Zobacz jak to wygladalo u mnie. I nei ma co kombinowac z kupowaniem linki na metry i zarabianiem jej koncowkami, jesli za 20zl masz wszystko gotowe niemalze do zalozenia.
A co do flanszy to jesli nic sie nei bedzie dzialo aniz ze skrzynia, a niz walkiem, ani z uszczleniaczem to masz pewnosc ze jest dobra. |
![]() fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2005-12-02 16:37:03 wielkie dzieki za informacje ![]() |
![]() RUFF 126p i.e Poznań | 2005-12-02 18:30:01 hm temat jest tak prosty że szkoda sie wypowiadać, niewiem czy u was w śwecie dorabiają linki czy nie, ale w pń mierzysz sobie ile potzrebujesz idzesz do zakładu fachura ci przycina a na tył zagniata końcówke taki wałeczek od str przepustnicy a na ten od str pedału mozesz sobie spkrecić czymkolwiek.. koszt zabiegu z 5 zeta...
Dobre rozpiłować ![]() |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-12-02 19:05:13
...flansza z rally garage ![]() |
![]() fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2005-12-02 21:00:11
![]() |
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-12-02 23:50:03
tez sie pokierowalem rada linki z klapy poloneza.....i klaklem....trzeba rozwiertac otwor w zaczepie bo ni chuja zeby to weszlo na miejsce.......a dwa - miec dobrze naprezona linke - bo maly luzik i zwisa ;/ takze linka zpoloneza to taki polsrodek;/ |
![]() bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2005-12-03 00:19:53
Tak z ciekawosci - jak masz zamocowane na przpustnicy? Zaciskales cos na koncowce? |
![]() fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2005-12-03 07:57:59
|
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-12-03 16:38:53 j amowie o otworze na pedale gazu - to oczko co zakladasz na pedal na dole. |
![]() Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2005-12-03 18:15:50
Nie no - jesli dla kogos problemem jest rozwiercenie i zrobienie z otworu fi4 - fi5 to moze niech sie nie bierze za swapa? Przeciez linka jest do poloneza a nie do malucha. A na drugi koniec przy wtrysku wystarczy nakrecic zwykla nakretke M6, zeby orginalny plastik z linki sie nei wysuwal. I dlatego ze istnieje koniecznosc rozwiercenia otworu oraz zalozenia jednej nakretki, ktora nakreca sie palcami na plastik zastosowanie tej linki ma byc polsrodkiem???? Litosci - w sumie wszystko zajelo mi jakies 4 minuty i dlatego uwazam, ze wlasnie ta linka jest najlepszym rozwiazaniem do swapa. EDIT: Tutaj doskonale widac jak ma to byc zlozone. Plastik, ktory orginalnie jest przy koncowce na pedal nalezy wyjac i zalozyc przy wtrysku. Kolniez idealnie wchodzi w metalowy wysiegnik i nakretka z drugiej strony. [ wiadomość edytowana przez: Zuraw dnia 2005-12-03 18:34:56 ] |
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-12-03 18:26:26 niejste to problemem ale jak ktos cos wielce poleca to niech wspomni o drobnych szczegółach. bo problemem moze byc rozwiercenie gdy sie wybebeszy wsyztsko - a sie okazuje ze niema aktualnie wiertarki a za 20 minut trzeba jechac dalej....tak bylo u mnie. wiec......????? |
![]() Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2005-12-03 18:36:12 Ale zdaje sie ze rozmawiamy o zrobieniu normalnwgo rozwiazania, a nie awaryjnego systemu po zerwaniu linki... Bo wtedy wyciaga sie ja z tunelu i gazem operuje recznie... |
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-12-03 18:40:22 enichce mi sie polemizowac;]. w kazdym badz razie dzialac dziala i jest ok;]. smigam na niej od 2000 km;d |
![]() bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2005-12-03 19:03:25 Zuraw jakos dziwnie to zamontowales. Skracales pancerz?
Ja tez mam linke z klapy poldolota. Przy mocowaniu linki do wtrysku mam ta srobe z 2 nakretkami oryginalna z linki, tak, zebym mial regulacje. Ten plastik sciagnalem, skrocilem pancerz na odpowiednia dlugosc zeby pasowal w oryginalne miejsce i zalozylem go z powrotem. Zeby pasowala ta koncowka plastikowa do rurki do tunelu trzeba troche zmniejszyc srednice. No i rozwiercenie tego oczka zeby weszlo na pedal gazu. Przy przepustnicy przewiercilem plastik ktory ciagniemy linka tak, zeby linka przechodzila na wylot i zacisnalem srubka tak, jak oryginalna linke w maluchu. |
![]() Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2005-12-03 19:50:32 Skracalem pancerz, orginalny metal z nakretkami wywalilem, plastik przelozylem do wtrysku, przy pedale mialem przyspawana mala podkladke o ktora opieral sie pancerz, a linka szla dalej. Po przelozeniu plastiku przez metalowy wysiegnik przy wtrysku nakrecilem nakretke i wszystko hulalo ponad 2 lata bez zadnego problemu. |
![]() Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2010-11-22 14:48:39 Grzeję kotleta bo tylko ten temat znalazłem... Mógłby ktoś napisać jak wycentrować/sprawdzić czy jest wycentrowana flansza ![]() |