| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2005-12-02 19:26:21 Jeżeli masz wspomaganie JKC to niedopuszczalne jest !!! skręcanie kół do oporu
|
andrzejzet Bialystok | 2005-12-02 19:37:55 jak mam sprawdzić czy to jkc ???
|
BartekN Miłośnik FSO FSO Atu/VW Passat St-ce/Lublin | 2005-12-02 19:45:40 w plusach wystepowaly przewaznie wspomy JKC czyli koreanskie
u mnie obroty tez spadaja jak skrecisz kolami do samego konca,a jesli Ci piszczy to naciagnij pasek od wspomy i powinno pomoc |
Martini81 Miłośnik FSO Opel Omega B sedan Oslo Norge | 2005-12-02 19:49:59 Zakręty zakrętami ale przy parkowaniu to czasami trzeba się nagimnastykować aby się gdzieś (Poldkiem) wcisnąć
A przy wspomie ZF-a też niedobrze bo przy max skręceniu kół czy to w prawo czy w lewo coś syczy. nie wiem co ale tak jest we wszystkich Plusach jakie widziałem
Ale przecież po to są ograniczniki skrętu aby wspomaganiu nic się nie działo. To teraz to co, mam zawracać na 10 razy zamiast na 3 |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2005-12-02 20:15:23
Właśnie w JKC ich nie ma |
Qbk Miłośnik FSO - Warszawa | 2005-12-02 20:25:27
Prawidłowa odpowieź, a pasek też można sprawdzić... i stan oleju w zbiorniczku... |
Martini81 Miłośnik FSO Opel Omega B sedan Oslo Norge | 2005-12-02 20:37:52 To mnie uspokoiliście, bo już zacząłem myśleć że każdy Plus jest popsiuty
Pasek naciągnięty, olej od wspomy na pokładzie też jest. Aż takim głąbem technicznym nie jestem, bez przesadyzmu Takie rzeczy sprawdzam przed każdym dłuższym wyjazdem |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2005-12-02 20:41:33 No to dla mnie jakaś nowość. Do tej pory myślałem, że pompa jest zabezpieczona przed przeciążeniem. A instrukcja obsługi na ten temat milczy. |