MotoNews.pl
  

Jeżeli przyjąć, że leganza to następca espero.. evanda....

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
następca leganzy........ to to jest najnowsze wcielenie (wnuk) esperolota
















jak się podoba???
  
 
To ja pomarudzę
1. Następcą espero w prostej linii jest nubira a następnie lacetti a nie leganza/evanda.
2. A co do fotek: boże, ale brzydactwo!! Może to tylko moje wrażenie, ale ten design bardziej by pasował do następcy lacetti niż evandy.

-----------------
czasem tu zaglądam
  
 
Cytat:
2005-12-04 00:49:36, Adam4302 pisze:
To ja pomarudzę 1. Następcą espero w prostej linii jest nubira a następnie lacetti a nie leganza/evanda. 2. A co do fotek: boże, ale brzydactwo!! Może to tylko moje wrażenie, ale ten design bardziej by pasował do następcy lacetti niż evandy.



hmnn i właśnie tu bym sie zastanawiał...

jako posiadacz nubiry stwierdzam, że jest mniejsza wewnątrz od espero

a jako nastepczyi powinno być chyba na odwrót ??
  
 
Niekoniecznie, zresztą sam producent reklamował nubirę jako następcę espero.
Zwłaszcza że następcą nexii jest lanos.

-----------------
czasem tu zaglądam
  
 
mniejsza z tym........

w większości przypadków właściciele espero wybieraja później leganzy, a nie nubiry.. wiec może new CHEVI zainteresuje któregoś klubowicza

POZDRO
  
 
mi sie bardzo podobaja te dwa zdjecia w kolorze bialym tylko co z tego? bedzie to pewnie za 3 lata u nas.bedzie juz wtedy przestarzale a do tego w cenie podstawowej wersji passata

jeszcze foto srodka


[ wiadomość edytowana przez: qbaj dnia 2005-12-04 03:44:09 ]
  
 
Calkiem fajnie w srodku wyglada, tylko ten znaczek na kierownicy... Takie logo to moze miec firma produkujaca zabawki dla dzieci

Z zewnatrz - evanda podoba mi sie o wiele bardziej i moim zdanie jest to krok do tylu
  
 
srodek ma ładne kształty... ale moim zdaniem jest za bardzo plastikowy


pozdro
  
 
Cytat:
2005-12-04 01:04:40, Adam4302 pisze:
.." zresztą sam producent reklamował nubirę jako następcę espero.."


ciekawe gdzie ??

Tutaj zdecydowanie przychylił bym się do opinii Koliberka

Espero było "najwyższym, limuzynowym" modelem DU i w ten sposób klasyfikując to leganza została jego następcą ( i ,uprzedzając fakty... proszę nie pakować tu charmaina , bo tego trza umieścić w zupełnie osobnej kategori !)

biorąc to praktycznie, nubira na pewno nie jest następcą Espero ....w 1997 roku miałem dobry i stały kontakt z jednym z dilerów daewoo...W opinii jego klientów ,praktycznie żaden z posiadaczy espero nie skusił się na wybór nubiry...powód nr 1 to opinia że "nowe auto jest dużo mniejsze"...każdy miał wrażenie że to raczej rozwinięcie nexii

Można się źle zasugerować bo....wcześniej były w produkcji DU trzy "klasy" modelowe : tico. nexia,espero .......potem siem zrobiły cztery: matiz,lanos ,nubira,leganza ( + nawet 5 -ty - charmanek)

Tak czy inaczej ...każdy, normalny użytkownik DU jako następcę esperaka traktował leganzę


Co do "tego czegoś" najnowszego....weźcie i przestańcie! ...i tak jest ładniejszy niż nowe beemwi !!
  
 
Nawet ładne autko.... ciekawe ile bedzie kosztowało w europie.. bo w polsce raczej bym sie tego niespodziewał.
  
 
Trochę podobne do nowego Passata...
  
 
mnie sie podoba.
Z zewnątrz zarówno przód jak i tył przypomina bmw 5, w środku nową vectrę.
  
 
Faktem jest, że espero nie miało następcy i w swoim czasie było autem segmentu C. Nubira jako nowszy produkt do niego się chyba nie zalicza. Czytałem jakiś artykuł na ten temat, ale to było dawno.

Ten z biały z górnych pierwszych zdjęć to przednie lampy ma podobne do citroena C4, a tylne do mondeo.
  
 
nubira to klasa C/D czyli wyższa średnia.....

nie wiem do jakiej należy espero.....

co do podobieństw.. to prżód (a w sumie lampy) mnie przynajmniej przypomina nowe C5




tył nową sonatę..



pozdro
  
 
Wreszcie koreance zaczynają projektowac ladne auta... jeszcze zeby były tak wytrzymałe i dobre jak kiedys niemieckie...
  
 
Cytat:
2005-12-04 11:46:04, bogdan1 pisze:
ciekawe gdzie ?? Tutaj zdecydowanie przychylił bym się do opinii Koliberka Espero było "najwyższym, limuzynowym" modelem DU i w ten sposób klasyfikując to leganza została jego następcą ( i ,uprzedzając fakty... proszę nie pakować tu charmaina , bo tego trza umieścić w zupełnie osobnej kategori !) biorąc to praktycznie, nubira na pewno nie jest następcą Espero ....w 1997 roku miałem dobry i stały kontakt z jednym z dilerów daewoo...W opinii jego klientów ,praktycznie żaden z posiadaczy espero nie skusił się na wybór nubiry...powód nr 1 to opinia że "nowe auto jest dużo mniejsze"...każdy miał wrażenie że to raczej rozwinięcie nexii Można się źle zasugerować bo....wcześniej były w produkcji DU trzy "klasy" modelowe : tico. nexia,espero .......potem siem zrobiły cztery: matiz,lanos ,nubira,leganza ( + nawet 5 -ty - charmanek) Tak czy inaczej ...każdy, normalny użytkownik DU jako następcę esperaka traktował leganzę Co do "tego czegoś" najnowszego....weźcie i przestańcie! ...i tak jest ładniejszy niż nowe beemwi !!


Jeśli bierzesz pod uwagę tylko modele oferowane na polskim rynku to teoretycznie masz rację, ale weź pod uwagę że Daewoo produkowało duzo więcej modeli. Bezpośrednim poprzednikiem Leganzy było Daewoo Prince. Leganza była zaliczana do klasy samochodów luksusowych razem z oplem omegą czy fordem scorpio.

Jesli chodzi o Chairman'a to jego poprzednikiem była Arkadia (licencyjna Honda Legend).

Jeśli chodzi o rzeczoną nubirę, sam producent próbował ją (tak jak espero) zakwalifikować do segmentu C/D, czyli do spółki z Renault Laguną czy Nissanem Primerą (przejżyj materiały reklamowe z połowy lat dziewięćdziesiątych). A to że jest ciut za mała na ten segment, ale za to ciut za duza na segment kompaktów, to średnio sie to udało. (Podobne problemy są np ze Skodą Octavią - na płycie golfa a ludzie chcą ją porównywać np. z laguną)

-----------------
czasem tu zaglądam
  
 
Cytat:
2005-12-04 14:16:26, Czarek_Rej pisze:
Wreszcie koreance zaczynają projektowac ladne auta... jeszcze zeby były tak wytrzymałe i dobre jak kiedys niemieckie...



już są...

przynajmniej ja tam na nubirę nie narzekam...

właściciele zadabanych DU raczej nie narzekają na te auta
  
 
Cytat:
już są...



chyba zarty sobie robicie. Dlugo tym samochodom do niemieckiej technologi. U nas w Csp sa 2 nubiry sluzbowe i 5 octavi z tego samego roku samochody i nubiry sa szmelcem w porownaniu do octavi. A traktowane wszystkie samochody sa tak samo czyli ostro. Najlepiej mozna poznac czy auto jest dobre czy nie jak jest sluzbowe
  
 
Cytat:
2005-12-04 14:13:08, Kolber7 pisze:
tył nową sonatę..


Raczej kię rio


-----------------
czasem tu zaglądam
  
 
Cytat:
2005-12-04 14:26:09, Bartek1112 pisze:
chyba zarty sobie robicie. Dlugo tym samochodom do niemieckiej technologi. U nas w Csp sa 2 nubiry sluzbowe i 5 octavi z tego samego roku samochody i nubiry sa szmelcem w porownaniu do octavi. A traktowane wszystkie samochody sa tak samo czyli ostro. Najlepiej mozna poznac czy auto jest dobre czy nie jak jest sluzbowe



wiesz co.. moja nubi ma nawalone 270 kkm i wiele rzeczy jest jeszcze oryginalnych........

jedyne co praktycznie wymieniam to części eksploatacyjne......

większe usterki były spowodowane nieudolnością ASO

pozdro