BMW 320D E46

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
SZUKAM POMOCY MAM PROBLEM Z SILNIKEM GDY WCHODZE NA 2.5 TYŚ OBROTÓW SIADA MI MOC ŚILNIKA NATOMIAST JAK GO JUŻ UDA MI SIPODKRĘCIC POW 3TYS WRACA MOC I WSZYSTKO GRA TYLKO BARDZO NIEBEZPIECZNE JEST GDY CHCESZ WYPRZEDZAC A TU DOŁEK.MOZE KTOS PORADZI CO ROBIĆ INSPEKCJA NIC NIE WYKAZUJE MOŻE KTOŚ ZNA DOBREGO SZPECA DOBMW D.
  
 
Diesel to nie wyścigówka przy 2500 to ty zmieniaj bieg na następny hehe
A tak pozatym to podejżewam że to turbina już nie dmucha - pamiętaj że w twoim dieslu moc daje tylko turbina a jak szwankuje to przyspieszenie masz jak w traktorze więc się nie dziw.
tak czy owak podejżewam że pare tysiaczkow nie twoje, wiem że do TDI VW można kupić za 5-6 tyś do BMW oczywista drożej, w VW durbine się wymienia po ok 100.000km nioe wiem po ilu w BMW, zresztą zależy od tego jaki masz przebieg.

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy BMW - tych prawdziwych -m nie diesli.
  
 
co ty gadasz 325tds wciagnie cie nawet nie fikniesz

pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: Ghost_24 dnia 2005-12-04 23:36:51 ]
  
 
Cytat:
2005-12-04 22:27:13, krzysztofku pisze:
VW durbine się wymienia po ok 100.000km nioe wiem po ilu w BMW




no chyba sobie jaja robisz, znam przypadek passata 1,9tdi 130KM z przebiegiem ponad 200tkm w ktorym nie ma zadnych problemow z moca a wiem tez ze nic nie bylo robione oprocz jakichs wezy od turbiny bo kolega mial go od nowosci dopoki nie ukradli. golf 3 tdi kolegi 90KM przebieg tez kolo 200tkm i nic z turbina sie nie dzieje. 100tkm.... takiego gowna to nawet fiat by nie wypuscil z fabryki.


Ghost kogo wcaignie 325TDS? chodzi Ci o 320D e46 czy 320 e36? jesli tak to raczej kazda z nich objedzie 325TDS


[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-12-05 16:22:04 ]
  
 
Witam wszystkich
Odpowiadam: To że traktorki VW i BMW są dobre to wszyscy wiedzą i jest to oczywiste (sam chciałem kiedyś kupić) Ale tu chodzi o to że trwałość i bezawaryjność autek z takimi silnikami uzależniona jest od stylu jazdy kierującego - jeżeli twierdzisz że twuj znajomy ma 200000 na blacie i jest ok to powiem ci dlaczego -1. przy 2,5 - 3,0 zmienia bieg na kolejny
2. zanim wyruszy w trasę zagrzewa traktorek
3. nie robi krótkich tras np. po papierosy do kiosku itd.
Jak myślicie dlaczego w BMW pękają głowice w dieslach?
czy myślisz że turbina w dieslu po 200tys km dmucha tak samo i daje nadal dyle koni silnikowi co na początku swego żywota skoro kręci się z prędkością kilkunastu tys. obrotów na minutę podczas pracy ?
Jeżeli chcesz pojeździć samochodem jak człowiek , lub masz cięższą nogę , albo lubisz trochę adrenaliny podczqas jazdy
TO NESTETY DIESEL (TRAKTOR) TO ZŁY WYBÓR !!!
Takie jest moje zdanie
  
 
Cytat:
2005-12-06 09:43:09, krzysztofku pisze:
Witam wszystkich Odpowiadam: To że traktorki VW i BMW są dobre to wszyscy wiedzą i jest to oczywiste (sam chciałem kiedyś kupić) Ale tu chodzi o to że trwałość i bezawaryjność autek z takimi silnikami uzależniona jest od stylu jazdy kierującego - jeżeli twierdzisz że twuj znajomy ma 200000 na blacie i jest ok to powiem ci dlaczego -1. przy 2,5 - 3,0 zmienia bieg na kolejny 2. zanim wyruszy w trasę zagrzewa traktorek 3. nie robi krótkich tras np. po papierosy do kiosku itd. Jak myślicie dlaczego w BMW pękają głowice w dieslach? czy myślisz że turbina w dieslu po 200tys km dmucha tak samo i daje nadal dyle koni silnikowi co na początku swego żywota skoro kręci się z prędkością kilkunastu tys. obrotów na minutę podczas pracy ? Jeżeli chcesz pojeździć samochodem jak człowiek , lub masz cięższą nogę , albo lubisz trochę adrenaliny podczqas jazdy TO NESTETY DIESEL (TRAKTOR) TO ZŁY WYBÓR !!! Takie jest moje zdanie

ale chrzanisz głupty piszesz jakieś niestworzone rzeczy z kosmosu
  
 
AUTO MIAŁO ROBIONĄ ISPEKCIE KTÓRA NIE WYKAZAŁA ŻADNEJ USTERKI JESLI CHODZI O UZYTKOWANIE TO JEST MÓJ SIÓDMY DIESEL I WIEM JAK JEZDZIĆ TAKIMI AUTAMI POPROSTU MAM JAKBY TURBO DZIURE MIEDZY 2,5 A 3TYSIĄCAMI OBROTÓW NIE WIEM CZY TO TURBINA CZY WTRYSKI LEPIEJ JAK KTOŚ PODA NAMIARY DOBREGO WARSZTATU OD BMW
  
 
Cytat:
2005-12-04 22:27:13, krzysztofku pisze:
Diesel to nie wyścigówka przy 2500 to ty zmieniaj bieg na następny hehe


hahaha, że tego nie widziałem wcześniej, za to Ty zmieniaj tylko przy 5000 bo masz super wyścigowy wóz...
Cytat:

A tak pozatym to podejżewam że to turbina już nie dmucha - pamiętaj że w twoim dieslu moc daje tylko turbina



Cytat:

tak czy owak podejżewam że pare tysiaczkow nie twoje


hahahaha , niepisz człowieku o czymś o czym nie masz pojęcia! Regeneracja, którą bardzo często mozna przeprowadzić, zamyka się w kwocie 2000zł a zazwyczaj kosztuje w okolicach 1000zł.
Cytat:

wiem że do TDI VW można kupić za 5-6 tyś do BMW oczywista drożej


dlaczego drożej????
Cytat:

w VW durbine się wymienia po ok 100.000km nioe wiem po ilu w BMW


hahahahahhahahahahaha
Cytat:

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy BMW - tych prawdziwych -m nie diesli


tu już nie wiem jak mam Cie wyśmiać. Czyli prawdziwe BMW to nie diesel Fabryka, która robi jedne z najlepszych diesli ma sie ich wstydzić
Cytat:

Ale tu chodzi o to że trwałość i bezawaryjność autek z takimi silnikami uzależniona jest od stylu jazdy kierującego - jeżeli twierdzisz że twuj znajomy ma 200000 na blacie i jest ok to powiem ci dlaczego -1. przy 2,5 - 3,0 zmienia bieg na kolejny


aha, czyli w benzynie kręcisz ciągle do 5000 i jest ok?
Cytat:

2. zanim wyruszy w trasę zagrzewa traktorek
3. nie robi krótkich tras np. po papierosy do kiosku itd.


to może wogóle nie jeździć dieslem, bo dotkniesz i Turbina ci siądzie albo Bóg wie co jeszcze
Cytat:

Jak myślicie dlaczego w BMW pękają głowice w dieslach?


chetnie posłucham kolejnej bredni.
Cytat:

Jeżeli chcesz pojeździć samochodem jak człowiek , lub masz cięższą nogę , albo lubisz trochę adrenaliny podczqas jazdy
TO NESTETY DIESEL (TRAKTOR) TO ZŁY WYBÓR !!!


chyba nigdy zadnym dieslem nie jechałeś. Nie pisz juz nigdy więcej na temat diesli, bo jeszcze ktos "łapnie" te głupoty...
  
 
DOBRY JEST HERBATNIK pewnie ma ze 13 lat i dlatego takie bzdury pisze
  
 
co do tematu trzeba bysiąść z kompem diagnostycznym i sie przewieźć bo to co opisujesz to wygląda na uwalony przepływomierz ale żeby to sprawdzić to trzeba podczas obciążenia podłączyć komp i zomaczyć jakie ilości powietrza pokazuje
  
 
Diesel to diesel i ja jakoś wole benzyniaki nawet z gazem, szczególnie przy dzisiejszych cenach ropy. Ale co do jazdy to zawsze myślałem że dieslowi można dawać w dupe a jego to nie rusza a benzyniak męczy się bardziej jak szczałka na obrotomierzu dochodzi do czerwonego pola. Tds'a czy inny diesel pow 100KM jest ok ale jak się zepsuje to ojjjj - tylko z drugiej strony jak jest sprawny i w miare niewyeksploatowany to pojedzie i pojeździ.
  
 
prawdą jest,że dizelka powinno sie chwilke po uruchomieniu nie męczyć, poto aby olej dotarł właśnie do osi turbiny, zanim zacznie się ona szybko kręcić. to samo z gaszeniem, powinno się chwile poczekać na wolnych obrotach, żeby sie zatrzymała i dopiero wyłączyć silnik. wtedy nie popracuje na sucho. tak używana pokręci znacznie dłużej niż pisane 100000.
przejechałem sie 525tds-em i jestem w szoku jak to pięknie jezdzi. już nigdy złego słowa o dizelku w BMW.
  
 
Jak dla mnie to benzyne tez trzeba przez chwile potrzymac na jałowym zanim sie pojedzie (grzałem juz pare razy na ostro od razu i zawsze sie to zle konczyło...). Co do diesla i turbiny fakt ale nie znam osobiscie odoby która czekał by przed zgaszeniem ale faktycznie wskazane to...

P.S. Jeztom posta uwaliłes
  
 
Cytat:
2005-12-08 19:29:19, krzysiek77 pisze:
prawdą jest,że dizelka powinno sie chwilke po uruchomieniu nie męczyć, poto aby olej dotarł właśnie do osi turbiny, zanim zacznie się ona szybko kręcić.


prawda, ale to nie znaczy "nie jechać"
Cytat:

to samo z gaszeniem, powinno się chwile poczekać na wolnych obrotach, żeby sie zatrzymała i dopiero wyłączyć silnik. wtedy nie popracuje na sucho.


prawda
Cytat:

Co do diesla i turbiny fakt ale nie znam osobiscie odoby która czekał by przed zgaszeniem ale faktycznie wskazane to...


znasz, ja tak robie, jeżeli przejazd był spokojny czyli przed zgaszeniem turbinka prawie nie pracowała to gasze odrazu, ale jeżeli jazda była ostrzejsza, to zawsze chodzi kilkadziesiąt sekund chociaż.
Cytat:

P.S. Jeztom posta uwaliłes


A bo mnie zagrzał koleś, nigdy nie jechał pewnie porządnym dieslem, a mądrzy się czego to nie wie, pewne jego twierdzenia mają zalążek prawdy ale... zresztą to już pisane było... pzdr
  
 
Jak ktoś się nie zna na dieslach to niech się nie wypowiada!! A jak ktoś chce jeździć sportowo to niech sobie kupi Ferrari, Porsche albo Lamborghini!!
  
 
Cytat:
2005-12-09 12:28:51, bmatey pisze:
Jak ktoś się nie zna na dieslach to niech się nie wypowiada!! A jak ktoś chce jeździć sportowo to niech sobie kupi Ferrari, Porsche albo Lamborghini!!


albo BMW z dużym silnikiem benzynowym
  
 
Cytat:
2005-12-09 12:30:13, Jeztom pisze:
albo BMW z dużym silnikiem benzynowym



Zgadza się!! Ale ja miałem na myśli tych co wywijają "tuningowanymi" złomami i uważają że mają sportowy wóz i że są najlepszymi kierowcami i że .......... szkoda gadać o takich przypadkach