Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2005-12-04 21:27:57 sproboj cos dospawac do niej albo rozwierc
|
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-12-04 21:37:14 A w jakim miejscu i w czym sie ulamala/ukrecila nieszczesna srubka?? Jesli koniuszek wystaje jej albo trzyma jakis element jako pomocnicza srubka to mozna ja naciac szlifierka albo pilka na glebokosc pare mm i plaskim srybokretem wykrecic ja. A jesli jest inaczej to rozwiercic i wykrecic pozostalosc albo rozwiert zrobic na szer.sruby i na nowo gwint zapodac ![]() |
![]() dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2005-12-04 21:37:27 Kupujesz na targu u ruskich wykrętaki (coś jak gwintownik z odwrotnym gwintem), wiercisz odpowiednią dziurę pod nie i wykręcasz...nie zapominając o WD40. |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2005-12-04 21:42:14 lipa cos czuje bedzie z tymi szpilkami w głowicy ale bede probowal... eh zawsze sie cos zjebie no ![]() |
![]() bartong44 F&F Sympatyk KABRJO Aaaaa | 2005-12-04 22:31:49 a wystaje cos kolwiek ? mi wystawalo jakies pol cm i silowalem sie z roznymi kombinerkami obcegami , nacinalem to i nic nie dawalo. Kolega przyszedl z taka dupna żabką hydrauliczna i odkrecilo sie ![]() |
![]() dt01 F&F Sympatyk 126p Szczecin | 2005-12-04 22:37:04
zroob tak jak doohu moowi ja miałem to samo u siebie najlepsze rozwiązanie !! |
![]() MarioPoznan 126 p Poznań | 2005-12-04 22:40:51 Ja tak samo walczylem wykretakami w sumie lekko poszlo ![]() |
![]() bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2005-12-04 22:54:07 e tam
nakretka 10 mig, duży prąd, dobry przetop i sie odkreca. sprawdzony patent na szpilki od kolanek , od klawiatury, od gaźnika. daje rade ![]() wykretaki kosztują ![]() |
![]() Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2005-12-04 23:17:55 wiartareczka i umiejętne czymanie jej i potem lekko przegwintować i po zawodach można dalej śmigać ![]() |
![]() maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2005-12-05 00:20:42
dokaldnie troche wprawy i przylozenia sie i jest si. |
![]() baryla_wroclaw reanault clio 1.8 16 ... wrocław | 2005-12-05 00:57:43 weź co jesli coś wystraje coś spawnij pociągnij z gaśnicy i palcami wyjdzie.a ja do rozwiertakóe mam wstręt bo jak dl amniew to gówno nie dziła.sorki alem jest piajany jak świnia ![]() ![]() |
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-12-05 01:45:01 Ja tam generalnie zaczynam od wykrętaków bo to bardzo sprytnie pomyślane ustrojstwa. Jak sie kiedyś wiertła pokończyły to i migiem działałem... Jednak te pierwsze nieco łatwiej dostać i są troszke tańsze od miga czy nawet elektrody ![]() |
![]() baryla_wroclaw reanault clio 1.8 16 ... wrocław | 2005-12-05 02:23:16 race_d dupa ja tma niemam cierpliwości i szczęsci awidocznie do tych wykrętaków.jak dla mnie to mig i conajmniej po 0.5łudki bols na głowe to podstawa bo na trzeźwo to jakoś mi sie nichce spawac ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bassman Lancia Dedra SW Łódź | 2005-12-05 05:58:26 Wykretaki to dobra rzecz ja jeszcze robie tak ![]() nawiercam urwana szpilke i wbijam zaostrzony stary gwintownik, odpowiedni klucz i idze jak po masle - dobrze podlac czyms co penetruje gwinty i zewnetrzna czesc troche podgrzac opalarka lub czyms takim. |
vir malec + ibizka Kraków | 2005-12-05 06:02:19 Czy Wy qna kiedykolwiek spicie?! ![]() A tak na serio: sprobuj wykretaki, a jak nie beda mialy ochote pojsc to podgrzej wkolo (ja uzywa palnika do lutowania miedzi ![]() Jak na razie to wszystko w koncu puscilo... |
![]() Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2005-12-05 12:16:27
No a jak Ci taki gwintownik sie złamie?? Ja kiedyś tak robiłem w takim elemencie do maszyny poligraficznej, nawierciłem i gwintowałem i bu gwintownik sie złamał, trzeba było rozciąć otwór od boku gumówką i wspawać kawałek i poszlifować więc gwintowniki odradza, bo to holerstwo troszke kurche jest a przy szpilce trzeba troszke siły użyć!! |
bassman Lancia Dedra SW Łódź | 2005-12-05 12:28:16 Jak dotad nie mialem takiego problemu - nie nalezy sie spieszyc i trzeba byc wystarczajaco dokladnym - w tym tkwi sukces.
Za to mialem przypadek z wykretakiem... koledze odpowietrznik sie ukrecil w jarzmie hamulca w dzetce wzialem nawiercilem i wkretakiem chcialem wykrecic - oczywiscie WD40 bylo, bylo pogrzewane jarzmo, dlugo czekalo za srodek spenetruje cholerstwo i taki wal, wykretak sie zlamal i jarzmo na zlom poszlo. Zawsze istnieje obawa i mozliwosc ze cos nie pojdze tak jak chcemy, chocby wadliwosc materialu moze wszystko popsuc. ![]() |