MotoNews.pl
0 PRZERÓBKA W E36 Z 2.0 24V NA 2.5 TDS? CO SIĘ Z TYM WIĄŻE??? (126544/0)
  

PRZERÓBKA W E36 Z 2.0 24V NA 2.5 TDS? CO SIĘ Z TYM WIĄŻE???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich.Posiadam BMW E36 320i 24V Coupe. Chciałbym sobie wrzucić silnik 2.5 TDS. Czy bedzie pasował silnik od BMW 525 TDS czy tylko od 325 TDS? Jakie zmiany przy tym zachodzą itd? Chciałbym się dowiedzieć jak najwięcej w tym kierunku od A do Z. Dzięki wielkie za odpowiedzi na mój temat i POZDRO dla wszytkich.
  
 
na pewno silnik, skrzynia, sprzeglo, most, i sporo innych rzeczy. na bank sie nie oplaca. a tak poza tym to w coupe nie bylo diesla bo calkowicie nie pasuje do tej wersji nadwoziowej klekot jak juz chcesz oszczedzac to lepiej zaloz gaz sekwencyjny
  
 
Dokladnie jak mowi TOLO jesli chodzi o zmiany np. z 2.0 na 2.5 benzyna to jeszcze jezzcze, ale na diesla to wszytsko elektryka , komputery wtrysku, zawieszenie silnika, elementy komory silnika, wydech, stacyjka nawet, deska licznika, itd, zbiornika paliwa, pompa paliwa, most, wał, skrznia///... a pozatym coupe i diesel hmnn nie wiem czy nie bylo by w srodku gloso zapewne diesel lepiej wygluszony pzdr..
  
 
Jak mozna zaoszczędzić, przekładając silnik TDS zamiast benzynowego? A silnik z nieba spadnie? I te inne graty? Podlicz koszty SWAP-u i przelicz ile masz lat darmowej jazdy przy porównywalnej dynamice...
  
 
Ale autor tego wątku nie pisał ze chce oszczedzicpisał tylko ze chce przezucic..
Moze lubi dzwiek silnika wysokopreznego lub lubi majsterkowac
  
 
A czy nie prostszym zabiegiem byłoby zarknięcie w książkę napraw (chyba tak to się nazywa?) i porównanie czy się różnią oba modele, albo choćby na real.oem?
Fakt, po to jest forum, żeby pytać, ale to już kolejny post, w którym autor widać nie lubi swojego autka i jego klimatu, i koniecznie chce zrobić z nigo coś innego.
To nie miało być w żadnym razie obraźliwe!
PS: mibhell, trafna uwaga!
Pozdro
  
 
Cytat:
2005-12-07 15:36:18, mibhell pisze:
Moze lubi dzwiek silnika wysokopreznego lub lubi majsterkowac


taaa, to niech się zamieni ze mną i nie będzie musiał nawet dopłacać i już będzie mieć rasowy, oryginalny i jedyny w swoim rodzaju dźwięk diesla BMW, a pomajsterkować zawsze przy czymś można...
  
 
Ropa to już takie same koszta co bęzyna a tds;ka do oszczędnych też nie należy. Można jeszcze ratować się opłem ale on też droższy od LPG lub tyle samo, więc warto racej pomyśleć o sekwencyjnym gazie.
  
 
Cytat:
2005-12-08 19:03:06, Aldik pisze:
Ropa to już takie same koszta co bęzyna a tds;ka do oszczędnych też nie należy.


ale jednak pali 50% mniej paliwa w mieście niż tej samej pojemności benzyna, pozatym zalezy jak kto jeździ.
Cytat:

Można jeszcze ratować się opłem ale on też droższy od LPG lub tyle samo


OPAŁ - 1,70zł. GAZ - 2,20 , ROPA(STATOIL) - 3,64, BENZYNA(STATOIL) - 3,75. Aldik, ja dalej widze różnice, ale fakt, zaciera się i to bardzo... A gazu za 5000zł napewno teraz bym nie załozył, bo chyba po 15 latach by mi się zwrócił... pzdr

  
 
Cytat:
2005-12-09 12:16:56, Jeztom pisze:
OPAŁ - 1,70zł. GAZ - 2,20 , ROPA(STATOIL) - 3,64, BENZYNA(STATOIL) - 3,75. Aldik, ja dalej widze różnice, ale fakt, zaciera się i to bardzo... A gazu za 5000zł napewno teraz bym nie załozył, bo chyba po 15 latach by mi się zwrócił... pzdr



Jaaasne masz dużo racji i zgadzam się z Tobą w pełni, ale jednak z dnia na dzień różnice się zacierają a jeżeli np chodzi o opła to wlał byś do TDS? ja bym się zastanawiał i to długo. A i tak za 1,7 to mają go tylko wybrani
Wybacz moją krytykę do diesla ale ostatnio się zraziłem - sam rozumiesz
  
 
Cytat:
2005-12-09 13:15:34, Aldik pisze:
Wybacz moją krytykę do diesla ale ostatnio się zraziłem - sam rozumiesz


no własnie, jak się skończyła sprawa tego E34 524TD?