Chcę kupic auto z uszkodzonym silnikiem - proszę o radę!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, jak wiadomo wczoraj moja 19tka "poszła do żyda" Dzisiaj natknąłem się na sierre 2.0 1991 rok w ładnym stanie z gazem dość tanio. Problem w tym że ma uszkodzony silnik. Koles mówi że jest słaba, ze jak tłumaczył "1,2,3 idzie a potem wciska się gaz to zamiast przyśpieszać zwalnia" To samo na gazie i benzynie. Mowi ze moze panewka czy cos. Co wy o tym sądzicie??
  
 
jeśli na 3 pociągnie do 120, to panewki raczej bym wykluczył.... bo przecież moc musi mieć....
  
 
A jak to sprawdzic bo chyba pojae ja ogladac . Mówiąc 1,2,3 nie wiem czy miał na mysli biegi, czy obroty


[ wiadomość edytowana przez: hepos dnia 2005-12-07 11:27:18 ]
  
 
Juz dzwonilem, mowi ze na 1 i 2 jeszcze ujdzie ale na 3 to jak sie da gazu to ona słabnie, trzeba bardzo powoli dawać gazu żeby sie powolutku wkręcała...
  
 
a moze ma tak zapchany wydeszek
  
 
Zmiana decyzji. Chyba będzie Peugeot 405 z nie wchodzącym II biegiem
  
 
zamienil stryjek siekierke na kijek
  
 
ale sprzedał siekierkę 1.4 LPG za 3 tyś a kupuje kijek 1.9 LPG za 1,5 tyś
  
 
Cytat:
2005-12-07 12:13:39, hepos pisze:
Zmiana decyzji. Chyba będzie Peugeot 405 z nie wchodzącym II biegiem




zawsze mozna piłować do 50 km/h na jedynce i zmieniac na trójke
  
 
jak kupowalem essa też mi się marzył 405 albo 605 mrrrrr.... śliczne autka tylko kaski nie miałem a teraz potaniały
  
 
605 jest bardzo fajna, szczególnie 3.0 ...... tylko podobo awaryjne....
  
 
ostatnio na TVN turbo bylo o 405tce i blacha 6-7 lat trzyma, szybko leci tylny zawias ale za to silniki bardzo mocne i nie do ugotowania.
  
 
Zobaczymy, dzisiaj o 23:00 jadę do Poznania po niego. Nie powiem Wam ceny bo i tak nie uwierzycie
  
 
co do ceny:
u mnie pod blokiem stoi 405tka z gazem 2.0 szyby elektryka itd za 6300 ale pewnie za 5500 do wzięcia
  
 
Tu jest 1.9 z gazem, rok 1990, elektr, szyby, lusterka, wspomaganie, welur, instalacja gazowa 1 roczna. Kolor grafit metalik, bez rdzy (maska jedynie). Nie wchodzi II bieg i zawieszenie do małego remontu.
  
 
Cytat:
2005-12-07 12:50:19, lukas101 pisze:
zawsze mozna piłować do 50 km/h na jedynce i zmieniac na trójke



Tak właśnie będe robił
  
 
Cytat:
2005-12-07 17:11:26, hepos pisze:
Zobaczymy, dzisiaj o 23:00 jadę do Poznania po niego. Nie powiem Wam ceny bo i tak nie uwierzycie



sam wczesniej napisałeś.... " kupuje kijek 1.9 LPG za 1,5 tyś"
i masz racje że nie.........
  
 
ciekawe czy w calosci wroci
  
 
Cytat:
2005-12-07 17:26:47, hepos pisze:
Tu jest 1.9 z gazem, rok 1990, elektr, szyby, lusterka, wspomaganie, welur, instalacja gazowa 1 roczna. Kolor grafit metalik, bez rdzy (maska jedynie). Nie wchodzi II bieg i zawieszenie do małego remontu.



A to może auto mojego kumpla Próbował go sprzedać przez 0.5 roku i w końcu poszedł za niecałe 2000 czy nawet 1500. Jak na opis w ogłoszeniu właśnie takie miał usterki, ale do stanu rzeczywistego dodałbym 1l oleju na 500km, zawiechy to kapitalnego remontu i chyba układ kierowniczy.

Blachy fakrycznie ładne

Teraz ma Mondeo i już tak dużo nie klnie

P.S. tamten miał maskę lekko wgniecioną, ale ten co go kupił chyba to zrobił. numerki PO 4005G albo 4006 literka też może inna ale coś w tym stylu



[ wiadomość edytowana przez: mleko dnia 2005-12-08 15:13:08 ]
  
 
To nie ten moj PEugeot ma blachy PO 90086 a wlasciciel teraz ma sluzbowa pande, ojciec ma poloneza i cos tam jeszcze