[s] silnik z mocnej 650 na czesci

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie, bedzie moj silniczek na czesci na sprzedaz, ogolnie dosyc ostro obrabiany itp,walek jakis tez jest ale nie jestem pewien na 100% jaki (nie ja go tam wsadzalem).Sa jacys chetni na jakies czesci?
bo silnika nie bede ruszal dla glowicy silnik po remoncie 4 tysiące km temu, ani razu nie zapalila mi sie kontrolka olkeju itp.
  
 
Napisz co tam masz w srodku
  
 
Głowica,gaznik,dolot,swiece.
  
 
Jaka waga zamachu ?? Jaki gaznik ?? Wydech ??
  
 
Zamach juz zaklpeanyprzez kumpla.
Wydechy: jeden prawie nowka wupex twin, z malym nalotem rdzy (powierzchniowy) bo lezal w garazu długo.

drugi to pustak z robiony z puchy eleganta, bardzo miło brzęczy i w sumie nie muli zabardzo silnika.

Głowicaplanowana coś koło 4-5mm chyba ale musiałbym dokładnie ja zmierzyć a jeszcze siedzi na samochodzie.

gaźnik jest mocno przerabiany, ogólnie na pełnym baku robie 190km.
samochod musi postac okolo 2-3 minut na ssaniu bo inaczej przy dodaniu gazu opdrauz gaśnieale dam patent na to jak opdrazu jechać

dolot zrobiony według ogólnie dostepnych modów.

dodam ze silnik po tyogdniu stania na mrozie zapalił od pierwszego razuy na ssaniu. uwazam ze jest w stanie idealnym.

swiece okej, nigdy mnie nie zawiodly, ogolnie wszytsko jak njabardziej wporZadku.


wupex:50zł
pustak:40zl




[ wiadomość edytowana przez: toki dnia 2005-12-11 15:00:21 ]
  
 
wupex sprzedany.
  
 
Ogolnie jestem chetny na bebechy... czyli głowica, tłkoki, korbowody? (tylko musze wiedziec czy sa odelzane itp. itd.).

W razie czego jestem chetny na te czesci "wewnetrzne".
  
 
glowica raczej na bank jest obrobiona, za to tłoki i korbowody pewnie raczej seryjne, wszytsko okaze sie pewnie w srode jak zaczne to rozbierac