Z czym macie wieksze problemy z Pb czy LPG

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
bo z tego co obserwuje to wiekszość z nas ma większe problemy z benzyną niz z gazem
  
 
ani z tym, ani z tym
  
 
Cytat:
2005-12-12 14:54:41, Snale pisze:
ani z tym, ani z tym



Witaj w klubie
  
 
zgadza sie ja rowniez jak mam jechac na benzynie to mnie trzęsie ...pomijajac oczywiscie juz kwestie kosztow paliwa

na gazie o wiele lepiej u mnie smiga...ostatnio coprawda ani na tym ani a tym nie smiga ale mam nadzieje ze ten problem dzis ulegnie rozwiazaniu


[ wiadomość edytowana przez: BUGZ dnia 2005-12-12 15:27:33 ]
  
 
ostatnio musiałem jechac na benzynie (nie chciał sie przełączyc na gaz ) to do 2tys nie chciał sie kręcić....
  
 
Bo jak już ktoś gaz założy to na PB nie jeździ prawie wcale, a to co zostaje w zbiorniku do odpalana z czasem przestaje PB przypominać przez co oryginalny układ zasilania zostaje w mniejszym lub większym stopniu uszkodzony.
  
 
L iczne P roblemy G łównie dostarcza mi LPG nic pozatym.....PB jest ok
  
 
ja nie miałem gazu i na PB zamulał po wstawieniu gazu jeżdzi ok.
A teraz po roku urzytkowania gazu na benzynie to z maluszkiem z miejsca nie mam co startować.
  
 
Cytat:
2005-12-12 16:23:10, mleko pisze:
Bo jak już ktoś gaz założy to na PB nie jeździ prawie wcale, a to co zostaje w zbiorniku do odpalana z czasem przestaje PB przypominać przez co oryginalny układ zasilania zostaje w mniejszym lub większym stopniu uszkodzony.



Moze i tak sie dzieje jesli PB sluzy tylko do odpalania.

Mi gazownik na dzien dobry powiedzial: "jak chcesz zeby samochod jezdzil dobrze i na LPG i na PB to pamietaj: minimum 15% jazdy rob na PB"

Tak tez robie i na obu paliwach nie mam zadnych problemow.
  
 
Umnie spoko.Zrobilem juz 20tys.po zalozeniu instalki i nic sie nierobi.
  
 
Ani z tym, a ni z tym.
Jak już problemy to z innych przyczyn.
  
 
hmm mam 1.8 16V 77kw .... przebieg 200tys .... gaz od 60 tyskm .... smiga zarowno jak na paliwie jak i na lpg ...... szkoda tylko ze max 150km/h ;( .....
  
 
Cytat:
2005-12-12 20:17:52, mirras84 pisze:
hmm mam 1.8 16V 77kw .... przebieg 200tys .... gaz od 60 tyskm .... smiga zarowno jak na paliwie jak i na lpg ...... szkoda tylko ze max 150km/h ;( .....



ile???

u mnie wynik na LPG na niemieckiej autobanie to 187kmh.. - dokladnie 197 bo szwagier ma elektroniczny wskaznik predkosci

  
 
z benzynką miałem duże kłopoty ale w golfie mkIII-komputer się przestawiał i nie pomagały zadne modulatory EMU ale pomogło w końcu zmasowanie sondy , z essim były kłopoty tylko z początku tak po około 5kkm zauważyłem że nie chce chodzić na benzynce zae poprzestawiali jakieś zworki w takim "mini komputerze" do gazu co się nazywa MINI LAMBDA SYSTEM i pod tej pory bez uwag a mija 35kkm od założenia LPG i jeszcze jedno beznzynka bardzo szybko się "starzeje" i jeżeli ktoś używa jej tylko do odpalenia lub tylko wtedy kiedy braknie gazu (jak ja ) to pewnego razu może stwierdzić że autko nie chce jechać i powodem może być też to że w baku ma już coś co kiedyś było benzyną mnie poradzono żeby utrzymywać tak ok.1/4do max 1/3 zbiorniknie miej bo można załatwić pompę i nie więcej bo po pół roku leżakowania pewnie z 95 deklarowanych oktan zostało nie więcej niż 60
  
 
zetec 1.8. mam lpg (sekwencja landi) od 4 tys. i wszystko ok. smiga na lpg i na pb jak marzenie ... roznic nie czuc. jednak na pb silnik dziala ŁADNIEJ i na trasach wole go na benz. przelaczac - po miescie wylacznie na LPG (spalanie to 10-11/100km). mowia mi wszyscy ze problemy jeszcze przede mna - 20 tys ponoc zetec'owa glowica wytrzymuje bo gaz ja spala czy roztapia ... no ale zobaczymy
  
 
z gazem, bo mi cos termostat nie dziala za dobrze. ale niedlugo zmienie i zobacze co bedzie.

jak na razie lpg = problem <=> reduktor malo zagrzany.

pozdro

  
 
Cytat:
2005-12-14 15:26:37, wer1207 pisze:
z gazem, bo mi cos termostat nie dziala za dobrze. ale niedlugo zmienie i zobacze co bedzie. jak na razie lpg = problem <=> reduktor malo zagrzany. pozdro



to odłącz czujnik na reduktorze i zobaczysz jak chodzi...
  
 
Na Pb już przed założeniem były problemy z zimnym kangurem Na LPG żadnych...
  
 
Ja mam w tej chwili na gazie zrobionych ok 100 kkm a woogóle auto ma przebieg 170 kkm. I na benzynce i na gazie chodzi ok. Oczywiście trzeba pamiętać o tym że bnzynka traci swoje właściwości długo przewożona w baku no i o tym że dla gazu mam troszkę przesłonięty wlot powietrza (a benzynka potrzebuje dużo dużo i jak najlepiej zimnego powietrza) . Odpalam na PB i jak się robi zimno to również gaszę na niej a ponadto staram się dwa razy w roku (przed i po zimie) przegonić go dobrze tak ze 100 km na benzynie z dodatkiem jakiegoś ulepszacza (np NITROX z firmy CARPLAN).
  
 
przebudzilem sie ze snu zimowego.

czy po prostu tak sobie moge odlaczyc czujnik od reduktora?
zdaje mi sie ze wtedy wogole nie przelaczy sie na gaz.
jest u mnie takie zabezpieczenie ze na gazie nie pojade jesli reduktor nie ma 40*C.
ale sprobowac moge. moze da sie go jakos oszukac(ten czujnik).

pozdro