Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
marekrakow citroen zx kraków | 2005-12-13 14:37:45 Wielkie dzięki. Napisz jeszcze proszę jak spuścić śmieci z parownika. Najpierw rozgrzać, a potem wyłączyć silnik>>>???
PZDR. Marek |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-12-13 14:57:37 Dokładnie tak, rozgrzać i zgasić silnik. Dopiero wtedy można odkręcić korek spustowy. W żadnym wypadku nie rób tego przy pracującym silniku. |
adasiek231 vw golf I Kraków | 2005-12-13 17:29:15 podłącze sie do wątku może ktoś pomoże więc:
mam golfa I 1.8 GTI instalacja BRC (typ reduktora AT90E 140KW)ma 3 lata od początku były z nią problemy ale jakoś to chodziło najgorzej jest zimą teraz coś sie całkiem zwaliło jak jest zimny gaśnie na wolnych obrotach nawet jak temperatura jest ok 40stopni dopiero jak sie silnik zagrzeje to chodzi normalnie tylko że obroty na przepustnicy ustawiłem na 1500-1700 bo tak to wogóle by nie chodził wiecie może co to sie dzieje świece mają już ok 10tyś tak jak przewody no i filterek też z tyle bedzie miał myślałem o wymianie membrany?? pomóżcie pozdro |
is155 IS 200 Dziergowice | 2005-12-13 19:14:21 Małe sprostowania:
śruba radełkowana to bypas reduktora(tam gaz idzie na drugi stopień reduktora a zarazem do silnika niezależnie cz podciśnienie z silnika jest czy nie) śruba pod imbus-służy do regulacji wydatku reduktora(jeśli jest wykręcana to silnik mniejszym podciśnieniem wysysa gaz,jeśli jest wkręcana to podciśnienie musi być wyższe aby pobrać odpowiednią porcję gazu) adasiek231-jak do twojego silnika to masz przede wszystkim za wydajny reduktor(ciężko taki reduktor o tej mocy jest dobrze wyregulować) nie sugeruj się temperaturą na wskażnikach tylko sprawdż przede wszystkim jaka jest temperatura samego reduktora bo może się okazać że reduktor jest niedogrzany i twój silnik z tak mocnym reduktorem zalewa nie odparowany gaz(bardzo bogata mieszanka)co tłumaczyłoby zjawisko że silnik zaczyna dobrze pracowac przy wysokiej temperaturze układu chłodzenia-sprawdż ewentualnie czy układ nie zapowietrza się -należałoby również sprawdzić czy właściwie jest dobrany mikser |
is155 IS 200 Dziergowice | 2005-12-13 21:55:52 Danek,bawię się w te,,klocki"od 12 lat zawodowo,czli jak to niektórzy mówią należę do tzw.grupy ,,gaziarzy"
A co do reduktora Lovato to masz całkowitą rację,tam jest tak jak piszesz.Pozdrowienia |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-12-13 22:04:06 Dzięki za podpowiedź ![]() ![]() |
is155 IS 200 Dziergowice | 2005-12-13 22:30:14 W reduktorze Tomasetto jest podobnie jak w Lovato |
adasiek231 vw golf I Kraków | 2005-12-13 22:34:06 co do instalacji to już na początku montażu miałem z nią problemy założyli m i za mały mixer i auto się dusiło potek wymienili na większy to gasł na wolnych więc dali małą blaszke do miksera aby zwiększyć ciąg potem okazało się że reduktor jest kiepski i nieda się go wyregulować więć dali mi własnie większy o dużej moce no i jakoś jeździłem dwa latka a teraz jest trzecia zima no zaczynają sie schody jeździ sie coraz gożej ![]() ![]() |
is155 IS 200 Dziergowice | 2005-12-13 23:21:10 Adasiek,czy jest z twojej strony możliwość wrzucenia tutaj w ,,okno" zdjęcia komory silnika twojego golfa.
Chciałbym Ci pomóc,ale najpierw muszę to zobaczyc Podejrzewam że w twoim samochodzie masz układ sterowania benzyną typu K-JETRONIC który gazu zbytnio nie lubi,a jeśli się do takiego układu zakłada gaz to instalacja wymaga dodatkowych podzespołów chociażby takich jak ,,otwieracz K-J" Oby to nie był ten układ,bo sprawia problemy(finansowe również) |
adasiek231 vw golf I Kraków | 2005-12-14 06:32:25 dokładnie tak mam taki wtrysk zdjęcie postaram sie dodać dzisiaj jak zrobie dzięki |
is155 IS 200 Dziergowice | 2005-12-14 08:27:42 Marek
W reduktorze gazowym zbiera się oleina gazowa która jest dodawana do gazu aby był on wyczuwalny w momencie kiedy by sie ulatniał,,niekontrolowanie" (propan-butan w naturalnym swym składzie jest gazem bezwonnym) Tę oleinę należy spuszczać z reduktor przynajmniej raz na 10 tys.km Za duży jej poziom w reduktorze powoduje że membrana drugiego stopnia ma ograniczony ruch jak również to że działanie tej oleiny ją usztywnia(membrana sie po prostu szybciej starzeje) Oleine tą się spuszcz na rozgrzanym reduktorze ,oczywiście przy wyłączonym silniku. |
marekrakow citroen zx kraków | 2005-12-14 12:23:24 Bardzo dziękuję za odpowiedź. Jutro się z tym zmierzę. Marek |
adasiek231 vw golf I Kraków | 2005-12-14 16:17:09 niemam strony www ![]() [ wiadomość edytowana przez: adasiek231 dnia 2005-12-14 16:19:59 ] |
adasiek231 vw golf I Kraków | 2005-12-15 11:20:13 instalacje mam I generacji zapłaciłem za nią 1800zł 3 lata temu (butla w koło) mam mechaniczny wtrysk i tu jest chyba problem z tego co sie zdążyłem zorientować to ten typ wtrysku zawsze sprawiał problemy ![]() |
adasiek231 vw golf I Kraków | 2005-12-15 17:05:53 właśnie wróciłem z garażu otóż pomyślałem sobie że spróbuje pokręcić śrubką na nimbus w reduktoże, zapaliłem auto na zomnym silniku oczywiście na gazie za holere nie chodziło więc odpaliłem na benzynie popdłożyłem kawałek blaszki aby obroty weszły na ok 2500 i przełączyłem na gaz wszystko działa więć przekręciłem śrubke nimbusową w reduktoże prawie o cały obrót i obroty silnika wzrosły wyciągnąłem blaszke z pod gazu i niezgasł ![]() |