Jak sprawdzić która poduszka jest "wyrąbana" w Rsie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam , mam problem . Niewiem jak samemu sprawdzić która z poduszek pod silnikiem albo skrzynią jest wyrąbana jest wyrąbana
z góry dziękuwa za odpowiedzi
  
 
Up....... Up..Up
  
 
No kurde trza wiechac na kanał i po sprawie
  
 
no ja bym nie powiedział że po sprawie
ciężko to stwierdzić no chyba że jakaś całkowicie padła,
jeżeli guma jest poprzerywana i mocno skruszała to prawdopodobnie ta, a najlepiej wymienić wszystki to dłużej wytrzymają
  
 
witam panowie mama ten sam problem chciałbym sprawdzic bo osttatnio bawiłem sie essem jak spadł pierwszy snieg i zasmi jak dawałem pulsacyjnie gazu to tak szarpał dziwnie i mysle ze poduszki mogoa byc wywalone ale nie mama pojecia jak je sparwdzic i gdzie znajduja se te poduchy moze jakief foto z góry dziekuje silnik 1,6 16v ess93 efi silniczek
  
 
Cytat:
2007-01-12 12:08:56, piotrek_87 pisze:
witam panowie mama ten sam problem chciałbym sprawdzic bo osttatnio bawiłem sie essem jak spadł pierwszy snieg i zasmi jak dawałem pulsacyjnie gazu to tak szarpał dziwnie i mysle ze poduszki mogoa byc wywalone ale nie mama pojecia jak je sparwdzic i gdzie znajduja se te poduchy moze jakief foto z góry dziekuje silnik 1,6 16v ess93 efi silniczek


a to snieg gdzies padał???????/
  
 
w kotlinie kłodzkiej ale to było podczas swiat hihihihihii polatałem troszke bokami łycha teraz słabo trzyma ale jakie wrazenia hihihih PPP
  
 
Ja muszę wszystkie powoli wymienić (tak mi zalecili) ale u mnie objawy są takie że przy 5-6.5 tyś obrotów drążek harczy ;]
  
 
W zasadzie co do tego sprawdzenia poduszek to nie jest prosta sprawa. Oczywiście z kanału bedzie wygodniej ale tak jak jeden z kolegow wspomniał najczęściej uda sie zauwazyć te które są juz całkowicie uszkodzone. No cóz wymiana wszystkich była by optymalna, ale nie ma sie co oszukiwac bardzo kosztowna, i pewnie mało kto sie na to zdecyduje. Ogólnie rzecz ujmując to sprawdzenie na kanale i ocena wzrokowa stanu jest chyba jedynym rozwiązaniem.
jednak jak ktoś zna lepsze chętnie poznam bo tez chciałbym sobie dokladnie sprawdzic zawieszenie silnika.
Pozdrawiam.

PS Do autora watku :ciekawy temat mozna by go dobrze kompleksowo rozpracowac i moze zrobic fotorelacje z wymiany a potem do FAQ podpiąć
  
 
Cytat:
2007-01-12 12:43:47, Remarq pisze:
W zasadzie co do tego sprawdzenia poduszek to nie jest prosta sprawa. Oczywiście z kanału bedzie wygodniej ale tak jak jeden z kolegow wspomniał najczęściej uda sie zauwazyć te które są juz całkowicie uszkodzone. No cóz wymiana wszystkich była by optymalna, ale nie ma sie co oszukiwac bardzo kosztowna, i pewnie mało kto sie na to zdecyduje. Ogólnie rzecz ujmując to sprawdzenie na kanale i ocena wzrokowa stanu jest chyba jedynym rozwiązaniem. jednak jak ktoś zna lepsze chętnie poznam bo tez chciałbym sobie dokladnie sprawdzic zawieszenie silnika. Pozdrawiam. PS Do autora watku :ciekawy temat mozna by go dobrze kompleksowo rozpracowac i moze zrobic fotorelacje z wymiany a potem do FAQ podpiąć



Zgadzam się wymiana poduszek to 800 zł ( z robocizną) więc koszt nie mały. Fotorelacja na pewno się przyda.
  
 
witam

mój pojazd szarpie przy kazdym puszczeniu i dodaniu gazu-tak z leciutkim opóżnieniem,nic nie stuka więc to chyba nie przeguby.podobnie mam przy zmianie biegów-nawet przy bardzo delikatnym puszczaniu sprzęgła prawie zawsze czuć szarpnięcie auta,ale jednocześnie nie słychać żadnych zgrzytów czy luzów.Mam wrażenie jakby cały napęd chodził.Myślałem że to może sprzęgło albo skrzynia juz taka zmęczona ,ale przy ruszaniu z miejsca ok i nic nie slizga,biegi wchodzą super i cicho pracuje.Chciałbym to zwalczyć a nie chce pół auta wymienic po drodze.
mowa o xr3i(rqb) ze skrzynią mtx
Prosze bardzo o porady.


[ wiadomość edytowana przez: Lachu8v dnia 2007-03-28 12:06:44 ]
  
 
up
  
 
ja do diesla kupilem (po znajomosci) za 30zł założyłem (troche meczarni ale dalem rade) i jest git, 0 trzesień

mozna zdiagnozowac np:

wlaczasz bieg puszczasz sprzeglo jednoczesnie trzymajac noge na hamulcu i obserwujesz co sie dzieje pod maska.


druga sprawa: jak masz 1rozwalona i dlugo jezdzisz to pozostale w tym momenci dostaja po "du..." , pozatym skoro poleciala jedna to jaka jest gwarancja ze reszta dluzej potrzymie
  
 
tylko ze mi nic nie drga tylko jakby silnik przod tył chodził bez zadnych dodatkowych odgłosów.i przy tej zmianie biegów nie da sie płynnie tego zrobic.
  
 
No to IMHO będzie boczna. A dokładniej lewa tylna. I niekoniecznie to wina poduszki.
  
 
witam

chodzi o ten wspornik reakcyjny?-jesli to poduszka
co jeszcze moze byc? coś w skrzyni?
  
 
Wspornik reakcyjny nie jest poduszką sensu stricte. Ogólnie skrzynia wisi na dwóch. Z przodu do belki i z tyłu do wspornika. Silnik wisi na jednej, z prawej strony. Wymacać, która jest dość trudno, ale da się na kanale.
  
 
Cytat:
2007-01-12 12:51:35, lukasino pisze:
Zgadzam się wymiana poduszek to 800 zł ( z robocizną) więc koszt nie mały. Fotorelacja na pewno się przyda.



chyba troche przesadziłeś z tymi 800 zł. 3 poduchy to koszt 300zł a wymiana to jak masz kanał to zrobisz sam a chyba 500 zł nie bioroą za wymianae ale moge sie mylić pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-03-29 10:49:55, bolid20 pisze:
chyba troche przesadziłeś z tymi 800 zł. 3 poduchy to koszt 300zł a wymiana to jak masz kanał to zrobisz sam a chyba 500 zł nie bioroą za wymianae ale moge sie mylić pozdrawiam



Tu chodzi o poduchy do RSa. Pamiętajmy o tym.
  
 
czyli lewa tylna to ta mocowana do wspornika?