Zawieszenie fiat 127+ silnik 1050 50-70HP

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam do dorwania super zawieche z seata ibizy-85 rok....
Na amorkach wybite jest logo Koni+"czerwone"-tjunungowe sprezyny....
Auto ma prze to konkretna betonowa glebe...
Po sprawdzeniu na "oko"...wszytko idealnie by pasowała do mojej 127 MK2.Bo amorki tej samej długosci..te same kształty mocowani itd....
I pytanie..Bo chce sie upewnic ze to na 100% podejdzie
Jesli ktos ma jakis katalog z czesciami..albo jest pwnien ze to pasuje..Walic smiało.
Jedynie z czym bedzie problem(znaczy trzeba bedzie podmienic)..to górne mocowanie Mcphersona...
pozdrawiam.


[ wiadomość edytowana przez: Buczek21 dnia 2005-12-18 00:31:00 ]
  
 
jak masz dolne mocowanie takie samo to sie nie zastanawiaj,tak samo tylne zawieszenie jest identyczne
  
 
Z zawiecha walcze od srodu...i jak dobrze pojdzie to od piatku bede miał miodny zawias.........

Teraz kolejne pytanie..........
Mam do wyrwania silnik 1050-70hp...albo sam "góre" z niego...
Czy jesli przełoze z silnika 1050-70hp..Sama "góre" czyli:głowice,wałek,gaznik.Do silnika 1050-50 konnego.Bedzie to w miare działac???
Sa jeszcze jakies różnice miedzy tymi silnikami.Wiem o innych tłokach+troszke innych korbowodach.....
Ale osprzet silnika jest taki sam??Znaczy pompa,aparat zapłonowy itd....
Co sadzicie o takim przeszczepie-same "góry"??
pozdrawiam.
  
 
Tak czy tak glowice warto wziasc ( jak nie bedziesz bral to daj namiar),nie mam pojecia jakie tloki ma 70hp i jaki wznios krzywki.Kiedys rozbieralem 50hp i ono mialo plaskie denka bez wyzlobien.Przerobka tlokow w razie czego to raczej nie bedzie problem .
Mam prozbe ,jak bedziesz mial glowice to daj znac ,chcialbym ja zobaczyc.
  
 
tłoki są bardziej wypukłe podobno,i inny jest kąt wyprzedzenia głowki korbowodu czy jak to sie tam nazywa,walek jest na 100% ostrzejszy,bierz śmiało,może nie uzyskach rownych 70 koni ale napewno będzie mocniejszy od 50tki,tylko nie zapomnij o gaźniku bo jest straszna różnica nwawet w zwykłym 50 hp jak założysz dwugardzielówke