Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
is155 IS 200 Dziergowice | 2005-12-18 17:36:35 swap
W reduktorze Landi jest jedna śruba regulacyjna,obawiam się że prawdopodobnie żle złożyłeś reduktor. Tok postępowania mechaników był właściwy,jeśli nie mogli dokonać ustawień programowych w sterowniku LES to założyli zwykły dławik eliminując tym samym silnik krokowy który jest sterowany przez sterownik gazowy i w tym momencie jeśli reduktor byłby sprawny to bez problemu można by go właściwie ustawic(przy okazji można w czasie tak przeprowadzanej regulacji stwierdzić czy zdjęty ale nie odłączony od okablowania silnik krokowy pracuje czy też nie,bo powinien zmieniac położenie tłoczyska podczas regulacji systemu w zależności od składu mieszanki a tę można obserwować poprzez wskazania analizatora spalin) |
is155 IS 200 Dziergowice | 2005-12-22 17:17:57 Odmian reduktorów Landi było kilka,choc z zewnątrz były podobne do siebie stąd też i ich zestawy naprawcze między sobą się różniły w szczegółach co też swap odczuł na własnej skórze.
Co się tyczy centralek sterujących LES to najbardziej rozpowszechnione były dwa modele tj. -LES 98 (z systemem autoadaptacji-niezbyt udany model) -LES 98A lub LES 99 (bez systemu autoadaptacji-pracował bez zarzutu,oczywiscie jeśli został dobrze skonfigurowany i zestroiony z autem) |
![]() swap hyundai accent Olkusz | 2005-12-22 22:24:57 w takim razie dziekuje bardzo-pojezdzimy,zobaczymy... ![]() |