Sterowanie pompą Bosch w 1,8D

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Może ktoś wie co steruje (skąd dawane jest napięcie o różnej czyli zmieniającej sie wielkości) do takich elementów pompy Boscha jak:korektor wyprzedzenia wtrysku zimnego silnika,siłownika przyśpieszonej prędkosci obrotowej biegu jałowego zimnego silnika ,ktore to elementy są połączone razem z cewką zaworu ''stop",a który to zawór nie mósi miec zmieniających sie wartosci napięcia.A moze zawór stopu po prostu nie jest wrażliwy na występujące wahania napięcia,a pozostałe dwa elementy są?Czegoś tu nie rozumiem.Jezeli ktoś ma wiedzę na ten temat bardzo proszę o informację,bo nie mogę tego rozgryżć.Moze jakiś schemacik,opis itp.Mój samochód to MKV 1.8D z marca 92. Z góry dzięki.
  
 
Pompa w 1.8 d jest sterowana mechanicznie, o ile mi wiadomo, jedyny przewód do niej to elektrozawór paliwa.
  
 
i przy tym zaworze są też dołączone dwa przewody od tych dwóch przyspieszaczy. I tego właśnie nie rozumiem.