| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-12-22 13:39:43 Zakładając, że sonda, mikser i cała reszta ok. To pozostają dwie możliwości: niedogrzany parownik, kiepski ogólny stan silnika. |
danynx Audi A4 siedlce | 2005-12-22 14:33:10
albo źle podłączona instalacja. A co może być nie tak że parownik będzie niedogrzany? |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-12-22 14:37:58 Źle wpięty, przytkane króćce, nienajlepsze miejsce wpięcia, za mała średnica trójnika, mało płynu w układzie (zapowietrza się) różne przypadki się zdarzają. Ewentualnie termostat przy pompie wodnej cały czas otwarty (uszkodzony/wyjęty), to też dość często się zdarza. Jak szybko Ci się autko nagrzewa? Nie masz tak, że w mieście jest temp. ok.90, a jak lecisz po trasie to spada do np. 60-70?
|
danynx Audi A4 siedlce | 2005-12-22 14:48:23
Auto nagrzewa się w miarę szybko. Trzyma równiutko 90 oC. W trasie nie pamietam ale zdaje mi sie że też OK. Rozumiem że jak na wskaźniku jest 90 oC to jak dotknę do parownika to powinienem prawie poparzyc rękę? |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-12-22 15:09:52 Dokładnie tak. |
danynx Audi A4 siedlce | 2005-12-24 11:37:50
sprawdzałem. wszystko wydaje się być OK bo jest bardzo gorący - aż parzy. |
is155 IS 200 Dziergowice | 2005-12-25 12:43:58 danynx
Prawdopodobnie cała odpowiedż na twoje pytanie będzie tkwić w ustawieniach sterownika AL700. Zmuś swoich ,,gaziarzy" aby podpieli się laptopem i regulacji dokonali w czasie jazdy gdyż samochód pod obciążeniem zachowuje się odmiennie niż na postoju i to często w sposób drastyczny. Program sterownika AL700 stwarza dobremu fachowcowi możliwość ograniczenia zużycia gazu bez szkody dla sinika oraz jego dynamiki jazdy,przy założeniu że podzespoły silnika a w szczególności sonda lambda działają poprawnie. |