Problemy z obrotomierzem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzisiaj zamontowalem licznik z obrotomierzem i moj problem przejawia sie w tym ze pokazuje on za nieskie obroty gdy silnik zaczyna wyc juz to ma okolo 3500 obrotow co moze w nim byc??
  
 
Gdzie sie wpiales z obrotomierzem?
  
 
wrescie moge pisac
mam taki sam problem, moj obrotomierz pochodzi z auta 94r, a komputer z 92, tam sterowanie obrotomierzem bylo na 4 takty z komputera, a w nowym na 2 z EDIS'a. Zeby usunac ten problem
musisz rozebrac caly licznik,wyciagnac obrotomierz
i wymienic rezysto pierwszy z brzegu(na rogu) przy niebieskim potencjometrze na taki co ma 2razy wieksza rezystancje. U mnie jest to 222kOhm->na 444kOhm, (niebieski rezystor - paski:czerwony,czerwony,braz,pomaranczowy, brazowy,-moge byc daltonem)u siebie musisz zmierzyc.Potem musisz wyregulowac krecac potencjometrem.Powinno byc dobrze ja dopiero u siebie sprawdze dzis

[ wiadomość edytowana przez: maly_smok dnia 2005-12-23 08:57:55 ]

[ wiadomość edytowana przez: maly_smok dnia 2005-12-23 08:59:09 ]
  
 
to jak bys mogl to daj znac czy sie udalo ja juz dzisiaj nic nie bede robil i jak jest ok to jutro sie za to wezme pozdro
  
 
po analizie obrotka doszedlem ze rezystor r7 musi miec 2 razy wieksza wartosc i kondensator c3 tez 2 razy wieksza,jak mi sie uda to sprawdze to jeszcze dzis

[ wiadomość edytowana przez: maly_smok dnia 2005-12-24 11:49:53 ]
  
 
no wlasnie to nie byl sam rezystor bo wstawilem mu szeregowo chyba z 10 w to miejsce i nic. Ale wyczytalem jeszcze ze jak jest to obrotowiez od diesla to trzeba podlaczyc go pod alternator pod wyjscie "W" ale to sprobuje dopiero po swietach