Problem z obrotami

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam posiedam astre 1.6 i klopot.Od pewnego czasu wystepuje problem z obrotami wskazowka obrotomierza zatrzymuje sie na 2000 tys i niezamieza szybko spadac trwa to ok 2 min co jest nie tak???......bingo-m lov-tec sonda sie zmienia co chwile to inna mieszanka prosze o pomoc i parametry sondy i tps. mikser zalozony 34mm dzieki

Resetowałeś kompa od benzyny? Jak nie, to odepnij aku na minutkę i podłącz z powrotem. Odpal autko, niech trochę popracuje (nie przełączaj na gaz), zgaś i odpal ponownie, sprawdź czy dzieje się to samo (wszstko na benie). Jeśli tak to prawdopodobnie silniczek krokowy biegu jałowego (ten benzynowy, nie od LPG) daje ciała. Wyjąć i wykąpać w nafcie/benzynie.

dzieki wielkie Danek.To dobry pomysl zapomnialem otym a przeciez jestem mechanikiem z zawodu

a propo omegi o ktorej pisalem w popszednim poscie niewiesz moze w ktory przewod powinien byc wpiety komp chodzi o sonde bo zauwazylem ze lambda jest caly czas bogata napiecie4.63 i ani nie drgnie podpinalem pod pc aaa i jaka dac emulacjie

Szczerze mówiąc to jak przeczytałem, że masz lambdę 5V to ździebko zgłupiałem. Po prostu nie mam doświadczeń z takimi sondami. Jedno jest pewne, napięcie na sondzie nie może stać w miejscu, musi być niestabilne, to świadczy o jej prawidłowym działaniu. Jak stoi w miejscu to znaczy, że coś jest nie tak. Chyba, że i tu się mylę. . Człowiek uczy się całe życie i głupi umiera .
Wesołych Świąt!

a moze masz jakies schematy lpg bo na lovato nie moge znalezdz wiem ze sa 4 przewody na sondzie zregoly jest to czarny ale tu jest inne oznaczenie kolorystyczne a dostep do sondy paskudny acha a na benie sonda dziala chyba komp bedzie walniety rowniez WESOLYCh SWIAT

Witam.
jaka to jest omega bo mozesz mieć wpięty w napięciowy przewód sondy. czy przewody sondy sa kolorowe np. żołty tam jest . jesli tak to daj emulacje od 5 do 0 volt +b . chociaz moze takze być odwrotnie.

Cytat:
2005-12-23 19:01:16, prezes11 pisze: