Za dużo śrubek

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dlaczego wszyscy i wszędzie piszą że reduktor BRC AT90E ma dwie śrubki do regulacji a tak naprawde są trzy: mała na imbus, duża na imbus i taka karbowana którą można kręcić paluchami. Proszę, opiszcie mi jak krowie na granicy, która do czego służy! Słyszałem już tyle wersji, że pogubiłem się.
  
 
W tym BRC z tego co wiem ustawia sie sprężyny od zaworów obu stopni regulacji. Dlatego dwie nakrętki pod imbus. Jedna decyduje o wydatku odparowanego LPG z zaworu II stopnia regulacji w funkcji podciśnienia a druga o różnicy ciśnień między I a II stopniem regulacji.

Nie mam niestety doświadczenia z regulacją takiego reduktora.
  
 
W tym BRC z tego co wiem ustawia sie sprężyny od zaworów obu stopni regulacji. Dlatego dwie nakrętki pod imbus. Jedna decyduje o wydatku odparowanego LPG z zaworu II stopnia regulacji w funkcji podciśnienia a druga o różnicy ciśnień między I a II stopniem regulacji.

Nie mam niestety doświadczenia z regulacją takiego reduktora.