Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-12-27 11:45:00 Są kolanka do reduktorów Np. tu co prawda do lovato, ale może będzie pasować, jak nie to gdzieś w sieci widziałem akcesoria do BRC, ale linka mi wcięło ![]() |
gondoljerzy galant 2,0 LPG / Alm ... Łomża | 2005-12-27 15:15:36 Najlepiej popytaj w warsztatach gazowych montujących BRC. Gdy zakładają Blitza to wykręcają z reduktora BRC końcówkę i odkładają na półkę, aw miejsce końcówki wkręcają gruchę Blitza. Powinni mieć takie końcówki i oddać za darmo lub za browarka. |
Kamil_H 2107 1.3 Poznań | 2005-12-27 17:08:38 No dobra, ale czy ta zmiana w ogole ma sens? Pominmy bajery typu przelaczanie przy temperaturze czy cut-off. Moge sie spoedziewac, ze zacznie mniej palic, lepiej jechac itp.? |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-12-27 17:25:26 Myślę, że jechać to powinien lepiej, przynajmniej u mnie po zmianie Lov-eco na Bingo zauważyłem znaczną poprawę w elastyczności (lov-eco też jest bardzo ubogi, chociaż i tak pewnie lepszy od blitza ![]() ![]() |
Kamil_H 2107 1.3 Poznań | 2005-12-30 08:54:57 Pocztyałem instrukcje do Bingo i mam dodatkowe pytania:
1. Na "paneelu" zarowno BingoM jak i BingoS jest przycisk do przelaczania gaz/benzyna. Czy musze go wciskac po kazdym uruchomieniu samochodu, żeby przejsc na gaz? Czy jest on sobie wcisniety w pozycję GAZ i przelaczenie nastepuje po osiagnieciu temperatury, a ja moge zapomniec o jakimkolwiek przełączaniu, naciskaniu itp? 2. Widzę że BingoM ma tylko wskazanie rezerwy, natomiast BingoS ma fajny wskaźnik na 5 LEDach. Czy jest wersja BingoM z takim wskaźnikiem na 5 LEDach? 3. Czy do mojego monowtrysku nada się BingoS? BingoM ma jednokanałowy emulator wtysku, wiec moge sobie wyobrazić jak to podłączyć, natomiast BingoS ma 4-kanałowy i tu moja wyobraźnia się kończy ![]() 4. Czy są jeszcze jakieś różnice pomiędzy BingoM a BingoS? [ wiadomość edytowana przez: Kamil_H dnia 2005-12-30 08:56:13 ] |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-12-30 09:47:49 1. Możesz zapomnieć o istnieniu instalacji ![]() 2. Pełne wskazanie jest dostępne tylko dla S-ki, ale chyba można pokombinować i podpiąć przełącznik z S-ki do M-ki. Tyle, że te wskaźniki (nie tylko w Bingo to i tak loteria). Nawet rezerwa nie jest zbyt dokładna (raz się zapala przy 10l, a raz przy 5, a innym razem przy 15). Ponadto wielozawór musi mieć czujnik pełnego wskazania, a nie wszystkie go mają. 3. Można zapodać S-kę, ale po co? 4. Więcej grzechów nie pamiętam ![]() |
Kamil_H 2107 1.3 Poznań | 2005-12-30 10:34:10
No chyba tylko to wskazanie poziomu na 5 diodach ![]() Danek, jak szybko się takie atuko nagrzewa do 30st? To jest po ilu km? Tak na oko. Po 1km czy po 10? |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-12-30 11:28:23 Moje autko łapie ok. 30 *C (zaczyna się podnosić wskazówka) po ok. 2,5 km. Ale dużo zależy od systemu ogrzewania. Np. poldek łapał temp. po ok. 7 km.
Jeśli zobaczysz, że będzie Ci się długo grzał, to spokojnie możesz wyłączyć czujnik w sofcie i z czapki. Poza tym to chyba można ustawić min. 10 *C. [ wiadomość edytowana przez: Danek dnia 2005-12-30 11:41:05 ] |
Kamil_H 2107 1.3 Poznań | 2005-12-30 12:34:49 No tak, ale jak wylacze czujnik, to znowu jestem na poziomie zblizonym do Blitza i 2.5 stówy w plecy ![]() |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-12-30 12:51:08 No wiesz Bingo Ci grzania nie przyspieszy. Chyba, że go użyjesz jako podpałki pod parownik ![]() |
Kamil_H 2107 1.3 Poznań | 2005-12-30 13:03:45 ![]() ![]() ![]() |
Kamil_H 2107 1.3 Poznań | 2006-01-02 13:53:41
Nie miałby kto za drobną opłatą, albo za browarka albo co tam jeszcze takiej końcówki? Pytałem w warsztatach i mówią że nie mają. Albo udają, albo co... [ wiadomość edytowana przez: Kamil_H dnia 2006-01-02 13:54:05 ] |
Kamil_H 2107 1.3 Poznań | 2006-01-04 16:31:36 Nikt nie ma?? ![]() ![]() ![]() |
Kamil_H 2107 1.3 Poznań | 2006-01-30 08:30:43 No dobra. Wszystko juz skompletowałem i czekam na ocieplenie, żeby się zbrać za podmiankę Blitza na Bingo. W międzyczasie mam kilka pytań:
1. Jak zamontować krokowy? Tym dynksem (silnikiem) na dół czy do góry? Domyślam się że na dół ale dla pewności... 2. Krokowy lepiej przy mikserze czy parowniku. Odcinek i tak mam krótki, bo około 35cm, ale jak juz będę zakładał to od razu dobrze. 3. Czujnik temperatury. Rozumiem, że jest to taka śrubka (chyba fi 4) z dwoma kabelkami. Gdzie ją wkręcic? Oglądałem parownik i nie zauważyłem jakiejś dedykowanej dziurki ![]() 4. Przęłącznik/wskaźnik. Jest to taka płytka z wystającym kablem. Tworzy coś w rodzaju grzybka. Jak to zamontować? Muszę dziurę w tapicerce wiercic? Nie chciałbym tego robic... 5. Na co jeszcze zwrócić uwagę podczas montażu? [ wiadomość edytowana przez: Kamil_H dnia 2006-01-30 08:31:09 ] |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2006-01-30 13:34:16 1. U mnie krokowy ustawiony jest pionowo, silnikiem do góry. Słyszałem od jakiegoś gazownika kiedyś, że nie ma większego znaczenia - do góry czy do dołu - byleby był pionowo, ale to zasłyszana opinia.
2. Najlepiej w połowie długości węża, przepływ zdąży się wyrównać, zarówno przed jak i za krokowcem. 3. Ja bym gwint spiłował i czujnik przykleił zwyczajnie do obudowy, nawiercanie może ją uszkodzić. Inna sprawa, że w przypadku wymiany reduktora może być mały problem, ale myślę, że mniejszy niż w przypadku uszkodzenia reduktora. 4. Niestety Musisz znaleźć jakieś miejsce np. "pusty" (niewykorzystany) panel przełącznika w desce i tam przewiercić malutki otworek coby przewody przeciągnąć, a "kostkę" przykleić np. taśmą dwustronną. 5. Na dokładne polączenie (najlepiej lutowane) wszystkich przewodów i dokładne ich zaizolowanie (np. koszulkami termokurczliwymi o odpowiedniej średnicy). Jak będziesz musiał przeciągać przewody przez przegrodę czołową to raczej go pchaj niż ciągnij (coby nie zerwać delikatnej linki i nie uszkodzić izolacji). To tyle co mi się nasuwa na gorąco. |
Kamil_H 2107 1.3 Poznań | 2006-04-18 13:43:12 No tak, wcielo moj poprzedni post wiec jeszcze raz:
Zalozylem w koncu to BingoM. Chodzi w OK ale jeszcze troche bede musiał podregulowac parownik, bo na wolnych potrafi przestac oscylowac i sie przykleic do bogatego albo ubogiego. Mam natomiast pytanie dotyczace wskaznika poziomu gazu w butli. Mam taki 0-90ohm. Wszystko podlaczone do centralki jak nalezy ale... W programie opcja wyboru czujnika jest nieaktywna natomiast dioda od rezerwy pali sie caly czas (jak jest na benie to miga) Co z tym jest? Jak to uruchomic? [ wiadomość edytowana przez: Kamil_H dnia 2006-04-18 13:46:10 ] |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2006-04-18 15:23:41 Może kontaktron jest za blisko magnesu, spróbuj wykręcić czujnik odsuń go od zaworu i zobacz czy dalej świeci.
Opcja wyboru czujnika prawdopodobnie będzie aktywna tylko dla przełączników z pełnym wskazaniem poziomu gazu w butli. Zawiecha sondy na wolnych może być spowodowana jej niedogrzaniem (zdaje się, że Masz 1-no przewodową - bez grzałki). [ wiadomość edytowana przez: Danek dnia 2006-04-18 15:25:37 ] |