Tunning i gołe baby

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w tytule:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a tutaj link:

Link

[ wiadomość edytowana przez: dr_krzysiek dnia 2005-12-28 12:31:09 ]
  
 
Strona






CO TO JEST?
  
 
Już coś takiego było tylko dedykowane do maluszka - się turbinka kowalskiego nazywało

  
 
kurde a gdzie te gołe baby jestem conajmniej zawiedziony
  
 
Cytat:
2005-12-28 17:55:23, zadi pisze:
kurde a gdzie te gołe baby jestem conajmniej zawiedziony



To taki chwyt marketingowy , że by ktoś w końcu to obejrzał i wyraził swoją, sensowną opinię.
  
 
Te powierzchnie plaskie na glowicy to tzw. strefa wyciskania. Jak tlok podchodzi do gory to wyciska stamtad mieszanke i to powoduje duze zawirowania i w efekcie lepsze spalanie i wieksza odpornosc na spalanie stukowe, mieksza prace silnika itd....
To wyciecie zwieksza po prostu zawirowanie.

Trudno wiecej powiedziac dopoki albo nie zobaczy sie wykresow z hamowni, albo jakiejs porzadnej symulacji.

POWINNO byc lepiej ale nigdy nie wiedomo. W malcach z komora wanienkowa mozna by wytestowac, w klinowej nie da rady (nie ma strefy wyciskania).
  
 
a ostre krawedzie tego naciecia nie spowoduja wlasnie stukowego ?
bo wyglada to jakby komuś z łapy kątówka wyleciała i... ups.. na głowice
  
 
Trik polega na tym ze przy nie wielkim skoku tloka jak podchodzi pod sama glowica duza objetosc jest wyciskana spodglowicy z duza predkoscia, a wyciecia zwiekszaja turbulencje (czyt zawirowanie) i zwieksza odpornosc na spalanie stukowe.
  
 
Spróbuje to zrobić, ale jak będzie ciepło, bo nie mam ogrzewania w garażu

PS. Podejdzie to do głowicy z EL? Splanuję ją ok 1,5mm.
Nie zależy mi aż tak bardzo na mocy, tylko na ekonomii.
  
 
Z tego co wiem to el ma komore wanienkowa, ale moge sie mylic. Powinno dac rade. Im blizej tlok podchodzi pod glowice tym lepiej.
Powodzenie i czekamy na spostrzezenia a najlepiej jakies konkretne pomiary. Podejdz do tego naukowo