Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() QLogic Espero1.5, Nubira2.0 Warszawa Tarchomin | 2005-12-28 01:27:36 Szykuj sie na wydatek.
Najprawdopodobniej Alternator. |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2005-12-28 01:46:58 a konkretniej diody alternatora.
Sprawdź też kable przy alternatorze, czasem lubią się obluzować. |
![]() sweeper23 espero 2.0 lpg Gdańsk | 2005-12-30 11:21:33 jak ja tak mialem to byly diody |
![]() kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2005-12-30 12:06:32 A u mnie tylko wypadła kostaka z alternatora.
Więc, tak jak pisze Jacek, sprawdź najpierw kable. ![]() |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-01-03 01:04:26
hehe niezly gosc z tego elektryka ![]() wykrzyknik w kółku. Lampka oznacza 1 - zaciągnięty ręczny, 2 - małą ilość płynu hamulcowego. A wykrzyknik ma za zadanie powiadomić kierowcę że sprawa jest poważna, kółko natomiast to schematyczny rysunek bębna hamulcowego wraz z okładzinami (szczękami) |
![]() Koziol Espero 1.5 GLX Warszawa | 2006-01-05 12:27:16
Co do wykrzyknika to potwierdzam że jak się zapala kontrolka ładowania to i (!) także. To samo maiłem w Oplu Astrze. Nie chce mi się teraz dokładnie studiować schematu ale prawdopodobnie kontrolka z wtykrzyknikiem ma za zadanie nie tylko informować o awari w układzie hamulcowym a i innych awarich... |
![]() lanuch Espero Sosnowiec | 2006-02-27 17:22:18 wymienial moze ktos sam ten prostownik?? wlasnie wczoraj mi tez padl i nie wiem czy dam rade sam to wymienic. sam prostownik kosztuje 140zl o robociznie wole nie myslec ![]() a co do wykrzyknika to u mnie tez swieci. wlasciwie on nie swieci tylko jarzy i rzeczywiscie nie oznacza tylko niskiego poziomu plynu oraz zaciagnietego hamulca recznego. w 100% swieci jak sie zaciagnie hamulec a po spuszczeniu znowu jarzy wraz z kontrolka ladowania |
![]() NightFox Daewoo Espero 1.5 Poznań | 2006-02-27 17:33:32 Mi tam sie wogule nie pali pare diód.. od paliwa od oleju... od drzwi.. diody są dobre... i nie wiem co jest.. a nie bede szukał wszystkich możliwych naderwanych łaczy w kablach.. dupa tam... |
tomtu PRIMERA GT łódź | 2006-02-27 17:35:40 Witam.
Ja w zeszłym tygodniu wymontowałem alternator z zamiarem wymiany łożysk,niestety z Chiny nie mogłem odkręcić śruby koła pasowego. Zawiozłem więc alternator do warsztatu ,a tam za robotę wzięli 30zł. Wydaje mi się ,że za wymianę prostownika nie powinni więcej krzyknąć. |
![]() BRom 1,5 16V LPG B-B k/gm KOZY | 2006-02-27 18:07:59
w ubiegłym tygodniu właśnie robiłem wymianę łożysk i zespołu prostowniczego.Zespół prostowniczy kosztował 120 złJak nie masz dobrych kluczy zwłaszcza imbusa 8 to szkoda się brać do tego.Sama wymiana zespołu nie wymaga ściągnięcia koła pasowego tylko rozlutowania wyść stojana.Jak chcesz wiedzieć więcej na G-G lub skypie. |
![]() Marvelius_Ambero Daewoo Espero 1,8 CD ... Warszawa | 2007-06-15 19:13:57 ;/ Właśnie przedwczoraj, gdy wracałem sobie do domu w wesołym nastroju, zaczęły mi się jarzyć te dwie kontrolki. Pierwszą reakcją było wciśnięcia hamulca, gdy okazało się, że działa to mi ulżyło ![]() ![]() |
MarEsp20 Audi A4 1,8T 150KM p ... Chorzów | 2007-06-17 14:36:51
Miałem to samo na trasie i po drodze musiałem wymienić regulator napięcia w alternatorze. To żażenie to albo swarcie jak u mnie było albo tak już zaprojektowali żółtki że jak pada cośw alternatorze o świeci się ładow i żaży od hamulca |
![]() Marvelius_Ambero Daewoo Espero 1,8 CD ... Warszawa | 2007-06-21 08:56:02 U mnie to jest dziwna sprawa. Przygotowałem się już na to, że trzeba wyłożyć 250zł na regenerację alternatora, jednak nie jestem już taki pewny czy to na pewno on się psuje. Jeżdżę cały czas, będzie z 17 dni, wczoraj dokonałem pomiaru napięcia akumulatora i oto co uzyskałem:
nieobciążony: 12,5V obciążony:11,1V włączony silnik bez dodatkowego obciążenia:14,5V włączony silnik z obciążeniem:13,4V Wydaje mi się, że są to w miarę poprawne wyniki, czy się mylę? A kontrolki jarzą się już prawie cały czas do osiągnięcia 2000obr/min. Chyba zrobię jeszcze pomiar prądu, ale to chyba już trudniejsza sprawa...Czy ktoś mógłby polecić dobrego elektromechanika w Warszawie? |
![]() kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2007-06-21 09:16:44
A co się dzieje z napięciem podczas zmiany obrotów? |
![]() adid11 ESPERO 2.0 CD LPG Jaworzno | 2007-06-21 09:23:01
Sprawdź jak zmienia się napięcie podczas zmiany obrotów silnika, nie może przekraczać 14,5 V bo ugotujesz akumulator (ja tak raz zrobiłem jak siadł mi regulator napięcia) i nie dosyć że alternator trzeba było robić to jeszcze akumulator wymieniać ![]() A co do regeneracji alternatora to zapłaciłem 150 zł a nie 250 zł ![]() [ wiadomość edytowana przez: adid11 dnia 2007-06-21 09:25:16 ] |
![]() Marvelius_Ambero Daewoo Espero 1,8 CD ... Warszawa | 2007-06-21 09:44:24 Niestety sam wczoraj to sprawdzałem i nie miałem nikogo do pomocy, cegły też nie miałem ![]() [ wiadomość edytowana przez: Marvelius_Ambero dnia 2007-06-21 09:45:12 ] |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2007-06-21 09:45:07 A co jest, jak czasem przy odpalaniu nie mam kontrolki ładowania... Coś gdzieś jest luźne ?
Wszystko działa ok ![]() |