PROBLEM z 903 HELP!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!!
Problem jest następujący. Malec zapala na rys-a. popracuje chwile na wolnych obrotach i gaśnie...... wygląda to tak jak by miął za mało paliwa, ale pompka jest ok (mam pompke paliwa z malca).
CO RADZICIE??!!! BŁAGAM POMÓŻCIE !!!!
  
 
Co znaczy na rys-a?
Gasnie jak jest zimny/cieply/zawsze? Jak dodasz gazu to nie gasnie? Moze starczy ustawic wolne obroty na 2000
  
 
nie zależnie od temperatury silnika. pracuej na wolnych obrotach około 1.5 minuty i gaśnie.....
  
 
skoro tyle pracuje i gasnie...to ma cos z doplywem paliwa/gaznikiem....innego wyjscia niema. masz mozliwosc obserowania wezyjka z paliwem? ja np mam przezroczyste.
  
 
a Moze to byc Cewka ?
  
 
Przyczyn może być conajmniej dużo, sprecyzuj troche, jeździsz tym autem, równo na zegarku zawsze 1,5 minuty, czy raz po 10 sekundach raz po półtorej minuty

przykładowe niedomagania

zapchany gaźnik
zły skład mieszanki
źle ustawiony zapłon
cewka
kable WN
świece
pompa paliwa


  
 
Autem nie jeżdze bo sa to pierwsze uruchomienia po remoncie kapitalnym silnika. Czas pracy zazwyczaj mniej więcej jest równy. Gaźnik jes czysty i po regeneracji w dodatku. Przewody nowe, świece także.
Teraz jeszcze jedno pytanko, ile wynosi nominalna długość popychacza pompki paliwa??!!
Pompki wsadziłęm już 3szt. pochodzące z jeżdżących maluchów.

[ wiadomość edytowana przez: Qba745 dnia 2005-12-28 19:11:36 ]
  
 
Może za ciasno spasowane tłoki po rozgrzniu go blokują ??
  
 
Cytat:
2005-12-28 19:10:16, Qba745 pisze:
Teraz jeszcze jedno pytanko, ile wynosi nominalna długość popychacza pompki paliwa??!!



Oops, zapomnialem sprawdzic tego popychacza u siebie w garazu, sorki.
  
 
Qba to sie pisze od razu ze po remoncie. a to wlasnie moze byc jak kolega wyzej pisze. Niejestem jakims mega expertem od silnikow - moge jedynie pomoc piszac to - co sam mialem.

odnosnie gasniecia - u mnie bylo w sumie wsyztsko to co wypisal Art

glwonie:

zalewanie gaznika z winy zatkanego "zwrotu" paliwa

zbyt duzo babli w paliwie

a koncowo - zaplon
  
 
silnik przed zgaśnięciem wchodzi na wyższe obroty, gdyby były ciasne tłoki to by był słyszalny opór silnika...
  
 
A z pradem jest wszystko OK, ladowanie dziala itp? U mnie bylo podobnie jak padl altek i po odpaleniu dzialal sobie tak dlugo jak dlugo starczalo aku

Ale nic o pradzie nie pisales wiec to pewnie nie to ale moze komus innemu sie przyda

Pozdro
Lapek
  
 
Jak zgasnie i zaraz odpalisz, to gasnie od razu, czy znow troche pochodzi?
  
 
znowy troche pochodzi
ale jestem pewien żeeto ukłąd zasilana paliwem tylko nie wiem co jest wadą bo wsadzam częsci które działają w innych autach.....jutro zrobie zbiornik "opadowy" o zobacze jak bedzie pracował to znaczy że się nie mylę.
  
 
Jezeli wchidzi na wyzsze obroty to wskazuje na koczace sie paliwo a gazniku.jak ci zgasnie to zajzyj do komory paliwowej(odkrec dekiel od gaznika i sprawdz poziom)p
  
 
Proponuje sprawdzic przewody,filtr paliwa,mozliwe,ze gdzies jest jakis upierdliwy syf maly i po jakims czasie zatyka doplywa paliwa,w najgorszym wypadku bedziesz musial wykrecic bak i wyczyscic czujnik poziomu paliwa do ktorego ida przewody(oczywiscie to jest ostatecznosc jak wszystko sprawdzisz i wyeliminujesz) Zrob to co napisal pioban i ja.
  
 
Wlasnie, a jezdziles juz ta fura? Jak sie zachowuje na wysokich obrotach podczas jazdy?
  
 
Cześć.
Znajomy miał w maluchu (650) taką samą przypadłość.
Powodem był po prostu syf w baku, zatykał przewód ssący kiedy pompką ciągła, silnik zgasł, syf znowu opadł i tak w kółko.
Wyczyścił bak i wszystko gra.
Pozdro.
  
 
Ja proponuje jak wyżej spr zbiornik czy na ssaku jest siateczka ochronna itp, przez taką pierdołe nie ukończyłem ostatniego kjs, silnik gasł co chwile nie wkrecał sie a gdy sie np rozszczelniło układ itp to troche było dobże boże dmuchnik sprężonym powietrzem w przewód zasilający jeśli to pomoże to bedzie zapchany na bank. A skok popychacza to 1-1.75mm A pozatym to polecam wtrysk
  
 
Cytat:
... A pozatym to polecam wtrysk


...a pozatym polecam 899ccm() wiem,ze chciales to powiedziec