Kontrolka ciśnienia oleju

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.

Zauważyłem ostatnio dziwne zachowanie kontrolki oleju, mianowicie, jak odpalam „zimne” auto (po nocy lub kilkunastominutowym postoju) wszystko zachowuje się poprawnie – przekręcam kluczyk, zapalają się kontrolki (min od oleju) następnie gasną po uruchomieniu silnika. Problem występuje gdy rozgrzany silnik zgaszę i po chwili chcę go ponownie zapalić. Wtedy kontrolka od oleju wcale się nie zapala, bez względu na to ile razy bym nie przekręcał kluczyka nie zapali się, aż silnik nie ostygnie lub nie spłynie olej (dokładnie nie wiem o co chodzi).

Powiedzcie czy u was też tak się zachowuje kontrolka oleju, czy mam coś walnięte. Jeśli tak to co – zatkane kanały olejowe (ciśnienie nie uchodzi od razu) czy zaklajstrowany syfem po oleju czujnik?

Pozdrawiam.
  
 
U mnie jest dokladnie tak samo juz sie przyzwyczailem
  
 
JA bym stawiał na czujnik cisnienia moze byc zarosniety i wtedy cisnienie nie ucieka z niego od razu tylko troszke to schodzi
  
 
Cytat:
2005-12-31 13:42:56, mati09 pisze:
JA bym stawiał na czujnik cisnienia moze byc zarosniety i wtedy cisnienie nie ucieka z niego od razu tylko troszke to schodzi



Jest to bardzo prawdopodobne. Ale nasuwają się w tym momencie 2 pytania. Czy da się bez niszczenia czujnika wykręcić go zakładając, że siedzi on w silniku od 14lat? Po drugie, czy da się go jakoś wyczyścić w środku, żeby działa poprawnie?
  
 
nie przejmuj się u mnie we wszystkich essach tak było
  
 
Cytat:
2005-12-31 13:55:50, zero pisze:
nie przejmuj się u mnie we wszystkich essach tak było



Jakbym nie znam historii twoich escortów to bym pewnie się nie przejmował to był żart oczywiście. Dzięki za podpowiedź zero - ty już kilka ich miałeś
  
 
Cytat:
2005-12-31 14:01:47, mleko pisze:
zero - ty już kilka ich miałeś



niestety