| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kamil_H 2107 1.3 Poznań | 2006-01-03 08:36:01 Witam,
Fajnie że moderator skasował mi wątek, w którym zadałem pytanie. Chciałbym wytłumaczyć, że skoro pytam, to znaczy, że spędziłem trochę czasu z wyszukiwarką i nic nie znalazłem. Nie podłączyłem się Tutaj bo parownik się grzeje, więc byłoby nie na temat. Jeżeli moderator stwierdzi, że trzeba ten wątek usunąć, to proszę o info dlaczego. Ale do rzeczy.... Jak (gdzie) powinien być wpięty parownik (reduktor) LPG w MK7? Ja mam wpięty tak: 1. wejście bezpośrednio z węża wychodzącego obok kolektora dolotowego z lewej strony samochodu. 2. wyjście do węża idącego do nagrzewnicy (do jednego z przepustów na przegrodzie pomiędzy silnikiem a kabiną). Na tym wężu jest również taki trójnik (oryginalny, gumowy) od którego idzie cienka rurka w okolice wtryskiwacza) Czy to jest dobrze zrobione? |
![]() maly_smok escort mkVI / VV T4 ... poznań | 2006-01-03 09:05:25 co wg ciebie oznacza grzeje????, powinien miec temperature plynu chlodzacego, wiec jak plyn cieply to i reduktor cieply...(no moze byc i goracy), tak samo jakbys mial zle wpiete zlaczki tzn bylby bledny obieg(za malo plynu,badz jego brak) to tak samo szron na reduktorze i by zamarzl... [ wiadomość edytowana przez: maly_smok dnia 2006-01-03 09:07:28 ] |
![]() maly_smok escort mkVI / VV T4 ... poznań | 2006-01-03 09:10:20 tak nagrzewnica jest w szeregu i plyn przez nia plynie caly czas |
Kamil_H 2107 1.3 Poznań | 2006-01-03 09:58:21
Dzięki bardzo. O to mi właśnie chodziło ![]() |