Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2006-01-03 09:43:20 Witam!
Mam prośbę do Braci Klubowej. Otóż zapytał mnie znajomy (bardzo sympatyczny jegomość Roman) czy przy wymianie oringu (uszczelniacza) aparatu zapłonowego istnieje obawa przestawienia zapłonu. Niestety nigdy tego nie robiłem, a w wyszukiwarce nic na ten temat nie znalazłem, ![]() więc teraz mam pytanie pytanie do Was. Jak to zrobić by było dobrze? ![]() Rozumie, że należy zaznaczyć położenie aparatu względem głowicy. Czy po wyjęciu aparatu, a później przy wkładaniu, palec (sworzeń) można inaczej zamontować? Nie mówię, że specjalnie, ale znając złośliwość rzeczy martwych istnieje taka obawa, że nam się miże przestawić ten palec. jak temu zaradzić? Wg rysunku ten palec zakończony jest płetwą, więc teoretycznie istnieją 2 możliwości. PS. Nie wiem czy wiecie, ale nie będąc zlogowanym na Motonuws nie można kożystać z wyszukiwarki i tworzyć nowych wątków. Dziwne prawda? ![]() [ wiadomość edytowana przez: kisztan dnia 2006-01-03 09:55:19 ] |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-01-03 12:04:12
Ta "płetwa" jest asymetryczna, więc raczej nie ma możliwości złego zmontowania. Zresztą jeśli jakimś sposobem coś pomylisz, to jedyną konsekwencją bedzie to, że silnik nie będzie pracował. |
![]() kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2006-01-03 12:23:27 Dziękuje za pomoc! |
![]() LUK18 ESPERO 8.1 V8 Rzeszów | 2006-01-03 14:24:14 Latiwej jest sciagnac kopulke rozdzielacza jest zamocowan tylko na dwoch malech wkretach |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-01-03 14:27:46
ale wówczas nie zmienisz uszczelki... ;-p |
![]() LUK18 ESPERO 8.1 V8 Rzeszów | 2006-01-03 14:50:23 Niby czemu ![]() scigasz kopulke a potem rozdzielacz i zmieniasz |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-01-03 15:01:11
aa... rozumiem ze chodzi ci o to, ze zamiast odpinac kable z kopulki lepiej zdjac cala kopulke - tu sie z Toba calkowicie zgadzam ![]() |
![]() LUK18 ESPERO 8.1 V8 Rzeszów | 2006-01-03 15:02:56 egzakli ![]() ![]() |
![]() SebaE Było Daewoo Espero 1 ... Katowice | 2006-01-03 16:22:58
No właśńie ale czy zewnatrz mozna określic jaki ma byc ten oring duży czy mały? Wiadomo najprościej odkrecic i zobaczyc ale ja mam tam chyba tylko na silikon uszczelnione więc jak odkręce to musiałbym miec od razu oring żeby założyć nowy. |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2006-01-03 21:46:43 No ja kupiłem oring za 2,50, mechanik zamontował w kilka minut i spokój. |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-01-03 22:53:53
Kup mala i duza... koszt minimalny wiec po cholere kombinowac? poza tym... ja jak wymienialem to kupilem po prostu uszczelke pod aparat i nie pytano mnie 'duza czy mala' wiec nie wiem czy są rzeczywiście dwa rozmiary. |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-01-03 22:54:40
Kup mala i duza... koszt minimalny wiec po cholere kombinowac? poza tym... ja jak wymienialem to kupilem po prostu uszczelke pod aparat i nie pytano mnie 'duza czy mala' wiec nie wiem czy są rzeczywiście dwa rozmiary. |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-01-03 22:57:21
Obejrzyj jeszcze dokładnie gumową rurkę odmy przy pokrywie zaworów. Lubi parcieć i zalewać olejem dół silnika, wygląda to tak, jakby uszczelka pod głowicą puszczała. |
soop ![]() PT Cruiser 2.4L Limi ... Białystok | 2006-01-03 23:07:15 Sa 2 rozmiary uszczelek.
W jednym sklepie facet podal mi ta mniejsza, ale na oko mi nie pasowala od razu. Niestety innej nie mial... W drugim z kolei dostalem ta duza bez problemu. |