Obroty a ustawienia

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy obroty w programie do ustawiania instalacji gazowej powinny byc takie same jak na obrotomierzu. Chodzi mi o to że 600 obrotów mniej wskazuje program . Czy ma to wpływ na ustawienia instalacji waszym zdaniem. Pozdrawiam

Nie napisałeś w jakiej (generacja).
W II gen. może mieć wpływ na punkt odcięcia gazu, bo jak Masz ustawiony na 6000 to w rzeczywistości odetnie przy 6600, a to może już być za dużo .
Poza tym to nie zauważyłem jakichś widocznych różnic w pracy instalacji.
Wydaje mi się, że w sekwencji to już jest bardziej skomplikowane, ale tu przyznaję, że jestem jeszcze zielony.

jaki to samochod jesli na obrotomierzu w aucie jest 1200obr to ile wskazuje pecet ?

Jest to instalacja sekwencyjna w Mazdzie Xedos a kabel od komputera gazu podłonczony mam pod cewkę zapłonową.Czy podłonczenie waszym zdaniem jest prawidłowe . Co może być powodem mylnego odczytu obrotów w programie .

Gdzie podłączony jest kabel od obrotomierza może w taki sposób dojdę dlaczego program instalacji źle odczytuje obroty.

Jeszcze nie rozwiązana sprawa z mylnie odczytywnymi obrotami przez program instalacji sekwencyjnej GMS.
Czy podłączenie pod czujnik obrotów wału może coś zmienić i czy w tej instalacji powinienem podłączyć sondy pod komputer gazowy.
W tej chwili mam podłączone sondy tylko do odczytu ale instalacja posiada po dwa kable do każdej sondy. Czytałem że nie które instalacje zczytują parametry z wtryskiwaczy benzynowych a inne z sondy .

Please

Cytat:
2006-01-05 19:26:20, Bard pisze:
Jest to instalacja sekwencyjna w Mazdzie Xedos a kabel od komputera gazu podłonczony mam pod cewkę zapłonową.Czy podłonczenie waszym zdaniem jest prawidłowe . Co może być powodem mylnego odczytu obrotów w programie .