MotoNews.pl
11 Jak sprawdzić, czy reduktor jest sprawny/niesprawny? (130236/0)
  

Jak sprawdzić, czy reduktor jest sprawny/niesprawny?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie. Ponieważ przeraża mnie spalanie w mieście i w krótkich trasach, byłem już u kilku gazownikow aby zapytać, co jest nie tak. Kazdy z nich bez zadnej analizy spalin, regulacji, itp zalecał wymianę reduktora na Lovato, bo Lovtec "jest do dupy" i przez to pali mi 15 l w miescie i 12 l w trasie 10 km (a jeżdzę trasą toruńską cały czas na V biegu z prędkością 100 km, żadnych korków, wyprzedzania). W długich trasach spalanie około 7-8l. Identyczny samochód pali mojemu wójkowi 10-11 l w miescie.

No i właśnie, jak sprawdzić, co jest nie tak. Jakoś nie trafia do mnie argument, ze reduktor po 15.000 km jest do wymiany.
Moze to wina długosci przewodów doprowadzających wode do reduktora: mają prawie 90 cm każdy?

Spalanie mam takie od poczatku, takie samo zima jak i latem. Tester sondy lambda pokazuje prawidłowy skład mieszanki po rozgrzaniu, na zimnym nie sprawdzałem (wiadomo, nierozgrzana sonda), termostat jest najprawdopodobniej sprawny (na zimnym silniku zimne przewody do chłodnicy i ciepłe do reduktora, nagrzewnicy).

[ wiadomość edytowana przez: Agamek12 dnia 2006-01-06 16:59:52 ]
  
 
Witam.
Mam pytanie czy masz instalację z elektroniką tzn. ze silniczkiem krokowym czy na śrubie.
  
 
Cytat:
2006-01-06 16:58:44, Agamek12 pisze:
zalecał wymianę reduktora na Lovato, bo Lovtec "jest do


Ale ty masz ten czeski Lovtec? czy ten włoski?
Bo jak czeski to faktycznie może byc reduktor, ale ten włoski to chyba praktycznie to samo co lovato,więc jeśli to włoski to chyba powinien być ok


[ wiadomość edytowana przez: SebaE dnia 2006-01-06 20:27:39 ]
  
 
Cytat:
2006-01-06 19:10:56, croma1 pisze:
Witam. Mam pytanie czy masz instalację z elektroniką tzn. ze silniczkiem krokowym czy na śrubie.



Na śrubę