MotoNews.pl

Targanie silnika z 2106

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
panowie mam problem.silnik zdechl na amen ,jest podejrzenie pekniecia bloku albo glowicy.taniej bedzie mi wymienic caly silnik i tutaj.pytanie.czy przecietny mechanik jest w stanie wyjac silnik w warunkach garazowych.posiadam narzedzia,wiedze (nie jestem laikiem) ale nie mam ani wyciagarki ani kanału wiec moze sie okazac ze porywam sie z motyka na slonce.na pewno niejeden z was juz to robil.na co zwrocic uwage,czy warto sie meczyc np.w 3 chłopa i czy jestesmy w stanie fizycznie to zrobic czy nie?

Dasz radę! jak odkręcisz cały osprzęt, zdejmiesz np. głowicę itp to spoko w dwie, trzy osoby wyjmiecie - zakładam że masz do dyspozycji kanał.

Cytat:
2006-01-08 13:18:41, andrzej_krakow pisze:
zakładam że masz do dyspozycji kanał.

Cytat:
2006-01-08 13:14:15, Poochaty pisze:
ale nie mam ani wyciagarki ani kanału

Z tego co napisał autor wątku wnioskuje, że jednak nie będzie miał kanału.
Nie masz kanału, ani wyciągarki do silnika, a może masz przynajmniej wieszak do podwieszenia silnika, który potrzebny jest przy wyciąganiu skrzyni (np. zmiany sprzęgła) bo jednak jeśli chcesz całość wyciągać, to trzeba będzie wszystko poodpinać...no ale wszystko zależy jak sprawny masz zespół.
A nie masz możliwości podwiesić silnika chociażby na bloczkach, bo to byłoby jednak ułatwienie
Ale wszystko jest do zrobienia Zależy tylko ile pary mają Twoi kumple

Witam
kiedyś wytargałem i potem wstawiłem motor (bez głowicy) w 2 osoby.
Najważniejesze to zdjać całkiem maske, bo przeszkadza, wymontować skrzynie biegów, zlać z silnika olej i płyn chłodzący.
Z linki porobiłem wygodne uchwyty, przymocowane do silnika w ten sposób by był wyważony i nie hustał się za bardzo.
Lepiej miec jednak dodatkową osobe lub 2 do pomocy.
Powodzenia