Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-01-09 16:11:07 Witka, w tym tyg. duzo pytań. przy dojeździe do skrzyżowania zgasł, i od wtedy jak ma wyższe obroty to spadają poniżej wolnych(czasami za nisko i gaśnie) poczym wracają do wolnych. po kilku dniach objawy sie zwiększyły. Dymi i bardziej nierówno pracuje.
mk6 1.8 tdi. |
![]() Raven Sympatyk FEFK Suzuki Grand Vitara Jaworze | 2006-01-09 17:00:52
Masz zepsuty silniczek krokowy. Miliony wątków o tym były poszukaj w archiwum ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Aaaaa Panie Pan masz diesla hihi to w takim razie to co mi przychodzi na myśl to coś z kompresją, a po dodaniu gazu też szarpie czy się unormowuje ? Jeśli po dodaniu gazu jest ok to sprawdziłbym końcówki wtrysków może leją i jak nie ma dodanego gazu to go przylewa .. to może być powód że gaśnie i dymi. P.S. Kleszczak ta pierwsza część posta to był żart nie denerwuj się. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-01-09 17:02:28 a to tak od razu by było?
|
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2006-01-09 18:30:36 Ja bym na dzień dobry wymienił wszystkie filtry. Co do braku ciśnienia, to moim zdaniem to jeden z czarniejszych scenariuszy. No i chyba brak kompresji byłby bardziej odczuwalny podczas uruchamiania zimnego silnika niż juz podczas pracy?
kiedyś miałem podobny problem z tym że w niedoładowanym dieslu, ojciec podkręcił mu obroty (podobno minimalnie) i problem znikł. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-01-09 18:52:09 też już podkręciłem obroty ale nie znikneły problemy, a zapala rano bez żadnego ale. |
![]() Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2006-01-09 20:04:02 Korektor wyprzedzenia wtrysku zimnego silnika i wyszukiwarka ![]() |
![]() Arolahti Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Pszczyna | 2006-01-09 20:08:28 Panowie a co z pompą wtryskową??? może to ona wiesza sie na listwie??? |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-01-11 18:44:30 więc tak. Dymi na biało, po przeczyszczeniu tego regulatora na pompie (czerwony)zamontowany na pompie od góry. Objawy dymienia znikły ale czasami ma tak że po 2-3 min. w ciągu 1 sek. obroty stają się bardziej nieregularne i czasami dymi bardziej na biało.
Teraz mam pytanie czy: 1. czujnik temp. do kompa będzie zły? 2. falowanie obrotów może być spowodowane lewym powietrzem? 3. słychac regularne brzęczenie w okolicy filtra oleju,pod intercoolerem, za silnikiem nasłuchując z pod auta. Nic tam nie zauważyłem żeby było jakieś urządzenie.Jedynie Filtr oleju, i elementy mocowania silnika oraz zawieszenia. |
![]() galowy Sympatyk FEFK Focus Łódź | 2006-01-12 11:02:29 falowanie obrotów napewno może być spowodowane zapowietrzonym układem zasilania ![]() sam miałem z tym problemy i okazało się że jeden z węzyków był leciutko pęknięty i zaciągał powietrze (obroty momentalie potrafiły zejść do 600/min a normalnie mam ustawione nie cały tysiak) |
![]() El_Muerte ...:::... Warszawa | 2006-01-13 21:50:24 Ja mam prawie dokladnie tak samo, z tym ze dodatkowo nie wlacza mi sie turbina na zadnych obrotach. Mechanik w serwisie diesla zdiagnozowal, ze to koncowka wtrysku. Poza tym, niestety w roczniku 98, uklad zasilania nie jest Boscha (prawdopodobnie Lucas'a) i w zwiazku z tym nie nalezy do najtrwalszych ![]() |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-01-19 22:58:38 no i problem sie nasilił, powietrze sie nie dostaje do układu bo rano miałbym problem z zapaleniem bo paliwo sie cofnie, wolne obroty zwiększyłem, ale z czasem i objawy sie nasiliły, obroty zaczeły bardziej falować, dymi na biało,i jak puszcze z biegu to spadają poniżej wolnych i wracają do poziomu, z tym że coraz niżej spadają, nie wiem co będzie za kilka dni, dodam że podczas jazdy nie odczówam żadnych zmian, przyśpieszenie git ani też nie widze zwiększonego dymienia. Tylko w pobliżu wolnych obrotów. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-01-20 16:01:05 up zrobie bo naprawde objaw dziwny a ważny.
Dziś ustawiłem obroty wg. książki i efekt spadania obrotów jak spławik znikną,ale nadal nierówno pracuje, dymi, siłe ma normalną,podczas ustawiania obrotów silnik zminimalizował obroty i przestał dymić, zgasiłem, odpaliłem i efekt ponowny taki sam.duże falowanie, szarpie silnikiem. |