MotoNews.pl
11 Lovato a Lovtec różnice? (130656/0)
  

Lovato a Lovtec różnice?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
otóz interesuje mnie kwestia róznicy miedzy tymi dwoma reduktorami oczywiście oryginalnymi włoskimi?(nie mówię o czeskiej podróbie)
Wiem że membramy sa niby jednakowe ale czy czyms się te reduktory jeszcze różnią?
  
 
Z tego co mi wiadomo to włoski jest tylko Lovato, a Lovtec to właśnie czeska podróba.
  
 
Cytat:
2006-01-10 15:59:31, Danek pisze:
Z tego co mi wiadomo to włoski jest tylko Lovato, a Lovtec to właśnie czeska podróba.


Lovtec jest tez włoski napewno.
Podobno ma membramy lovato ale właśńie podobno, nie jestem pewien w 100%.
  
 
Witam.
To jest ten sam producent tylko chodzi o rozliczenia podatkowe w ich firmie.
  
 
Croma, to dlaczego Lovato wytrzymują ponad 100 kkm, a Lovtec potrafi po 30 kkm paść? Może i ten sam producent, ale podobnie jest/było z elektroniką. Np. AKG i AKG, jedne słuchawki produkowane w Astrii i te są super, a inne w Chinach i tu już nie jest tak różowo, testowane na własnej skórze.
  
 
Cytat:
2006-01-11 08:34:06, Danek pisze:
Croma, to dlaczego Lovato wytrzymują ponad 100 kkm, a Lovtec potrafi po 30 kkm paść? Może i ten sam producent, ale podobnie jest/było z elektroniką. Np. AKG i AKG, jedne słuchawki produkowane w Astrii i te są super, a inne w Chinach i tu już nie jest tak różowo, testowane na własnej skórze.

Ale to chyba mówisz o tym czeskim Lovtec'u że tak mało wytrzymują.
Kolega ma Lovteca tego włoskiego ponad 4 lata około 80kkm i ostatnio mu trochę zaczoł więcej palić więc myśłi o wymianie membram, i dlatego moje pytanie na forum czy faktyczine są identyczne i pasuja membramy oryginalne lovato
  
 
Upss, a mnie się wydawało cały czas, że lovtec to właśnie czeska podróba lovato, bo z zewnątrz wyglądają identycznie.
No cóż człowiek uczy się całe życie - i głupi umiera .
  
 
Witam.
Są Lovteci prtodukowane w Czechach i włoszech. nazwa ta sama .
ale pomiędzy włoskimi nie ma róznicy . Produkuje je ta sama rodzina państwo Lovato. bo właścicielem jest rodzinna spółka.
  
 
To jak rozróżnić lovteci Czeskie od Włoskich?
  
 
lovtec czeski ma przy wylocie gazu kwadratowa obwodke a oryginalny okragla
  
 
a i cewka jest czarna przy czeskim a niebieska przy wloskim pozdrawiam
  
 
Dzięki, ooo i teraz już umrę troszku mądrzejszy .
  
 
Cytat:
2006-01-11 20:52:08, prezes11 pisze:

lovtec czeski ma przy wylocie gazu kwadratowa obwodke a oryginalny okragla

a i cewka jest czarna przy czeskim a niebieska przy wloskim


Zgodze się z Tobą w 50% gdyż oryginalne włoskie Lovtec'i mają tez czarne cewki ale w 80% są niebieskie
Ale faktycznie wylot gazu musi być okragły aby to był oryginał
  
 
Macie jakieś fotki z zaznaczonymi różnicami miedzy włoskim a czeskim lovtec? o jakim wylocie gazu (gdzie) mówicie? opis niestety mi niewiele mówi.
  
 
Na górze reduktora Masz kolanko z wulotem gazu w fazie lotnej i gniazdo tego kolanka się różni, w czeskich jest kwadratowe, a we włoskich okrągłe.
Dobrze mówię SebaE?
  
 
Cytat:
2006-01-18 11:04:43, Danek pisze:
Na górze reduktora Masz kolanko z wulotem gazu w fazie lotnej i gniazdo tego kolanka się różni, w czeskich jest kwadratowe, a we włoskich okrągłe. Dobrze mówię SebaE?


Bardzo dobrze mówisz

ja właśnie od 3 dni jestem posiadaczem nowego reduktora Lovtec oczywiście w tej włoskiej wersji.
Postaram się wrzucic może jakies zdjęcie jakby ktos był zainteresowany ale narazie nie mam aparatu.
  
 
oto reduktor Lovtec czeski na zdjęciu zaznaczyłem czerwona strzałka tą różnicę



A to oryginał włoski, nie jest to zbyt dobre zdjęcie ale widac że jest tam w tym miejscu okrągłe.
  
 
Dzieki za zdjęcia. Okazało się, ze mam Lovtec produkcji czeskiej
  
 
Cytat:
2006-01-19 14:09:52, Agamek12 pisze:
Dzieki za zdjęcia. Okazało się, ze mam Lovtec produkcji czeskiej


Może to jest przyczyna u ciebie tego wysokiego spalanie, ten reduktor czeski...
pamietam u mnie na kąciku espero ktos miał tez problem że mu dużo palił w mieście wiem że tez miał reduktor lovtec tylko nie wiem czy ten czeski czy włoski.
  
 
Cytat:
2006-01-19 17:28:58, SebaE pisze:
Może to jest przyczyna u ciebie tego wysokiego spalanie, ten reduktor czeski... pamietam u mnie na kąciku espero ktos miał tez problem że mu dużo palił w mieście wiem że tez miał reduktor lovtec tylko nie wiem czy ten czeski czy włoski.



Też tak sądzę, tylko nie wiem, czy opłaca mi się zamieniać na włoski odpowiednik: nowy reduktor wraz z montazem to u mnie koszt minimum 350-400 zł. Zakładając, że średnie spalanie w mieście spadłoby o 2 l/100 km, to zakładajac oszczednosci rzędu 4 zł, musiałbym w mieście przejechać około 10.000 km, czyli około 2 lata. I wcale nie jest powiedziane, ze faktycznie by spadło.

A tak własciwie, to czym różnią się te reduktory? czy po zamianie gumek na Lovato mogę założyć, że osiągnę standard włoskiego? koszt wymiany gum to około 150 zł.