Jak ustawić instal II generacji w PEUGEOCIE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam i prosze o pomoc w ustawieniu instalacji gazowej ( prawdopodobnie II generacji LOVATO ) w Peugeocie 405 1,9 SRi 8V problem polega na tym że po przełaczeniu na gaz z dynamiką auta jest tragedia spalanie to okolo 10l/100 km bez różnicy czy w trasie czy w mieście
  
 
Prawdopodobnie podjechać do jakiegoś warsztatu LPG .
Sory za ten lekko złośliwy ton, ale trochę mało tych informacji. I jeszcze "prawdopodobnie". O regulacji I generacji było już parę razy, o II jeszcze więcej (szukaj postów KamilaH, moich i paru innych użytkowników).
Co konkretnie chcesz wiedzieć. Ale najpierw podaj więcej szczegółów.
  
 
witam do Danek brak przyspieszenia jeżdzi sie tak jak na podciśnieniu
na benie rewelacja ,a gaz to tragedia 0 przyspieszenia . A sterownik to mini lambda Lecho ( k...a ) , sprawdzalem strony producenta , przełączniki są w pozycji 1 ,2 -on , 3 , 4 -w druga strone . Czujnik TPS
nie jest podlączony - sprawdzilem , zielono mi
  
 
Na podciśnieniowej instalce też można mieć "kopa", trzeba tylko dobrej instalki i regulacji.
Proponuję na początek porządnie wyregulować parownik (a pro'pos, jaki masz ten parownik, tzn. do jakiej mocy? I ile mocy ma silnik?).
Żeby wyregulować reduktor musisz spowodować wyłączenie krokowego od gazu (na stronie Lecho piszą, że wystarczy spiąć dwa piny w kompie na czas regulacji). Potem regulujesz wszystko jak w I generacji, a dla sprawdzenia podpinasz miernik cyfrowy, albo tester lambdy - jeśli masz - i patrzysz jak się instalka zachowuje w całym zakresie obrotów. Jak Ci się uda znaleźć dobre ustawienie to uruchamiasz krokowego i jazda.
Niestety to Lecho mini to z kompem LPG nie ma za wiele wspólnego, to taka namiastka kompa LPG z wbudowanym emulatorem sondy.