MotoNews.pl

Spalanie espero cd kat. 1,8

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Moje epero spala 11-12 litrów benzyny 95 pb / 100km.
Nie jestem poczatkującym kierowcą przejechane grubo ponad 100 tys. km.
Może ktoś wie dlaczego Espero poj. 1,8 litra spala tyle.
Jeździłem innymi samochodami paliły w moim przypadku mniej niż dane fabryczne tych aut.
(mam delikatną nogę)
Jerzy

Jedną z wielu możliwości może być niesprawny termostat.Auto jest niedogrzane,jeździ cały czas na wzbogaconej mieszance. Generalnie przy takich mrozach,powinien ci palić góra 11l.

Napisz trochę więcej. Gdzie jeździsz, jakie przebiegi jednorazowa, w jakiej temperaturze itp. Mnie 1.5 spalił kiedyś 14,5l/100km, ale jazda wyglądała mniej więcej tak:
- wyjazd przy -10, jazda 5 km
- przerwa godzinna
- wyjazd, jazda 1 km
- przerwa 0,5 godzinna
- wyjazd, jazda 4 km
- przerwa 2-3 godzinna
- jazda 5 km
- przerwa godzinna
- jazda 5 km
I tak w kółko przez 2 tygodnie

takie spalanie to u mnie norma.... po miescie oczywiscie bywa ze spala duuuzo wiecej

Cytat:
2006-01-11 13:53:57, Czarek_Rej pisze:
takie spalanie to u mnie norma.... po miescie oczywiscie bywa ze spala duuuzo wiecej

Ale espero może palić tez sporo mniej, takim przykładem był viper Bartka i jest mój esperak - w miescie pali mi około 9l pb95 ,a noge mam raczej cieżkawą i spalanie we wszystkich samochodach miałem powyżej podawanych przez producentów (np. 2letni opel astraII kombi 1,6 16v mi palił 10-11l pb95 /100km

Cytat:
2006-01-11 14:33:22, slawekk pisze:
Ale espero może palić tez sporo mniej, takim przykładem był viper Bartka i jest mój esperak - w miescie pali mi około 9l pb95 ,a noge mam raczej cieżkawą i spalanie we wszystkich samochodach miałem powyżej podawanych przez producentów (np. 2letni opel astraII kombi 1,6 16v mi palił 10-11l pb95 /100km

no moze moze..ale wy to siacys dziwni jestescie a raczej wasze esperaki