MotoNews.pl
  

Jak podlaczyc kierunkowskazy od sterownika zamka centralnego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A wiec jest problem. Mam sterownik z wyjsciem na kierunkowskazy i nie bardzo wiem w ktorym miejscu go podlaczyc. podpiąłem sie pod wyłącznik awaryjnych ale swieci mi tylko jedna strona. W wyłączniku sa 4 przewody ale po wlaczeniu awaryjnych sygnal pulsacyjny idzie tylko na jeden z nich. podpinam sie pod niego i dupa (jedna strona swieci), a po wlaczeniu awarynjych przyciskiem swieca wszystkie. Jak to mozliwe ?
  
 
napisz jakie auto i w ogóle, to moze ktos ci podpowie!!
Ja kiedys w golfie 2 włączyłem sie do włącznika awaryjnych i błyło poprawnie, z tym ze trzeba podłączyc sie w dwa miejsca bo kazda strona zasilana jest osobno...
  
 
zalezy jaki masz samochod. jesli tym u Ciebie steruje komputer to jest to rzecz normalna, ze sygnal idzie tylko na jedna strone. u mnie jest to samo. da sie to przerobic tylko... po co?
  
 
bmw 316i. e36. No wlasnie nie idzie podlaczyc w dwoch miejscach włącznika. patrzylem na wszystkie mozlwosci i niestety tylko na jednym przeodzi jest impuls i dziala tylko jedna strona.
  
 
Masz tu foty podpięcia kierunków. Robiłem je jak zakładałem alarm. Te kable zawinięte izolacją to kierunki. Jeden to prawa strona, a drugi to lewa strona. Podajesz na jeden i 2gi "+" i jest gitara.

Fota 1

Fota 2

Fota 3


I zapomniałem jeśli w sterowniku nie masz osobno wyjścia na lewą i prawą stronę to musisz odseparować lewą stronę od prawej za pomocą diód prostowniczych. Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: vicia dnia 2006-01-14 14:45:03 ]
  
 
wielkie dziekie !! Teraz mi jeszcze powiedz gdzie jest wpieta ta kostka ? u mnie to chyba troszke inaczej wyglada ale chyba jakos dojde.
  
 
Cytat:
2006-01-14 13:58:12, vicia pisze:
Masz tu foty podpięcia kierunków. Robiłem je jak zakładałem alarm. Te kable zawinięte izolacją to kierunki. Jeden to prawa strona, a drugi to lewa strona. Podajesz na jeden i 2gi "+" i jest git




kolego a do centralnego zamka tez udało tobie sie gdzies wpiąć??
  
 
Długo nie odpisywałem bo na weekend nie miałem neta. W centralny wpinałem się do centralki centralnego zamka.


A te kostki są przy nogach kierowcy, jak widać na fotce obok pedałów.
  
 
a pomijajac ingerowanie do centralki moznaby sie gdzies po drodze wpiąć??
  
 
W wiązkę wychodzącą z drzwi kierowcy. Gdzieś kiedyś czytałem które kable, ale nie pamiętam.

Nie jestem żadnym specem, zakładałem pierwszy raz alarm w życiu. Wszystko w necie poznajdowałem co i jak.
  
 
Cytat:
2006-01-15 22:41:45, vicia pisze:
W wiązkę wychodzącą z drzwi kierowcy. Gdzieś kiedyś czytałem które kable, ale nie pamiętam. Nie jestem żadnym specem, zakładałem pierwszy raz alarm w życiu. Wszystko w necie poznajdowałem co i jak.



no to dzieki...tak pytam, bo zawsze to lepiej jak ktos podpowie.
  
 
sterowanie centralnym : bialo-zielony i bialo-czarny przewod. ale niestety trzeba odciac i podlaczyc sie w kierynku centralki bo inaczej nie chcialo mi dzialac. wymyslilem juz jak to zrobic bez przecinania tych przewodow przez przekazniki i diody ale nie wiem czy to zda egzamin. jak sie troche ociepli to to podlacze i zobacze
  
 
Z tego co czyutałem, ale nie mogę znaleźć teraz gdzie to wystarczy to zrobić na przekaźniku dwustykowym. Któryś kabel sie rozwiera w jednym czasie, a drugi zwiera. Jak znajdę to dam info. Wydaje mi się, że to 3 kable mają być bo przecież w naszych autach jest coś takiego jak ryglowanie i nieraz fabryczny alarm, który też warto włączyć za pomocą pilota.