126p 899Spi wykres z hamowni

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WItam
Poniewaz ostatno mialem wrazenie ze jakos mam malo mocy w aucie, wybralem sie dzisiaj na hamownie. Poniżej przedstawiam wykres. Interesują mnie wasze opinie na temat przebiegu Nm i KM w moim aucie. Tzn czy jest dobrze zle itd. itp.



  
 
No ja ci mowilem ze cisnie jak nalezy )echh tylko ta elektryka cos nie tak )
  
 
48 KM, rowny wykres - wg mnie jest bardzo dobrze. Jest male zawirowanie w okolicach 2500-2800 ale to pewnie kwestia nietypowego dolotu. Widac jak spada gwaltownie po 6000 wiec nie ma sensu go krecic tak wysoko, zwlaszcza ze to OHV. Za to juz od 2000 ma wysoki moment. Moznaby walek troche przefazowac zeby poprawic gore rezygnujac z tego swietnego dolu. Ale na KJSy motorek wypas, mozna sie na 2 okrecac wokol slupkow.

Na wykresie wyglada na mily, elastyczny silniczek.
  
 
a ile z tego masz na kolach?
  
 
Cytat:
2006-01-13 18:36:09, ZoLt4R pisze:
a ile z tego masz na kolach?


A ile z 39KM ma seryjne cc na kołach ?
  
 
nie wiem. co to w ogole za wykres? nie ma podanych strat?
  
 
Bardzo dobre osiągi ale coś mi nie pasuje ten silnik fabrycznie ma moc max ponad 6000 chyba nawet 6400 a tu widać już nie. A co do OHV mój kreci 7900 a max moc 66Km na przy 7400 ale tylko 88nm przy 3500..
  
 
Cytat:
2006-01-13 19:27:36, ZoLt4R pisze:
nie wiem. co to w ogole za wykres? nie ma podanych strat?


kurwa w paintcie sobie go narysowalem przed chwila. Nie wiem, nie znam sie, na hamowni bylem pierwszy raz. Ale porownujac do wykresów ze strony chojnackiego to wygląda jak ... wykres z hamowni ?

@Ruff z tym silnikie zawsze mialem takie wrazenie, ze nie ma co go cisnać po odcięcie. Nie wiem tak naprawde co jest w tym silniku zrobione ponieważ nigdy go nie rozbieralem, Od poprzedniego wlasciciela wiem tylko tyle ze cos jest porobione w glowicy i z wtryskiem. + lekkie koło(zalozone juz przeze mnie)
  
 
hehe zamień sie moje zawsze ciągną do urwania korby i jeszcze troche.. a momentu nic
  
 
fajny.szkoda troche ze powyzej 2000 obr moment spada.fajnie by bylo jakby mial max przy 3000-3500.ale jest ok.motor jak motor,seryjny.yapko ma racje.przefazuj walek albo jeszcze lepiej daj go komus niech go przeszlifuje na inne wzniosy