MotoNews.pl

Blok przed założeniem głowicy, kamień na tłoku

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W przyszłym tygodniu mam zamiar z powrotem złożyć złom do kupy, jak odbiorę głowicę z warsztatu. Skoro głowica będzie odpicowana, to raczej nie bardzo można ją założyć na taki zasyfiony blok... prawda?

FOTKA 1

No właśnie tak wygląda mój blok. Nie jestem mechanikiem, nie znam się, ale ten ostatni tłok wygląda jakoś dziwnie. I ta przypieczona uszczelka na końcu...

FOTKA 2

Co o tym sądzicie, co zrobić z blokiem i tłokami przed założeniem góry? Z góry dziękuje za opinie i sugestie.

PS
Przy okazji - znalazłem coś takiego. Co to kurcze jest i do czego to służy? Wydaje mi się, że to było w okolicach drążków popychaczy.

Przecież to oczywiste, że trzeba to dokładnie oczyścić.

Tylko delikatnie z tym blokiem, zeby nie porysować

Cytat:
2006-01-15 16:51:37, SAL pisze:
(...) PS Przy okazji - znalazłem coś takiego. Co to kurcze jest i do czego to służy? Wydaje mi się, że to było w okolicach drążków popychaczy.

Chyba sie nabijasz?

Ile znalazłeś tych tulejek?

Mniej niz 8?

No dobra - to są szklanki

Cytat:
2006-01-15 17:03:38, Janio pisze:
Mniej niz 8?

Te... ja znalazłem takie dwie

Cytat:
2006-01-15 17:05:00, SAL pisze:
Te... ja znalazłem takie dwie

To trochę mało, aby po złożeniu cieszyć się z silniczka

Hm, one powinny być na dole, w bloku? Bo jeśli tak, to może ciągle tam są.... Tak to jest jak sie laik bierze za silnik

Cytat:
2006-01-15 17:15:15, SAL pisze:
Hm, one powinny być na dole, w bloku? Bo jeśli tak, to może ciągle tam są.... Tak to jest jak sie laik bierze za silnik

Dokładnie.

One są w bloku w tych otworkach nad wałkiem rozrządu.
Te, co wyjąłeś to przykleiły się pewnie do lasek popychaczy

No to już wiem, co to i do czego służy A teraz chętnie dowiem się, skąd się bierze u mnie na IV tłoku ten fajny biały nalot-kamień i czy to normalne?