Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2006-01-15 21:05:34 pierwsza rzecz to długośc rurki, a potem trza klawiaturke rozebrać i zobaczyć czy kanaliki w osi klawiatury sa drożne, ja miałem zapchane te kanały i skonczyło sie na zatarciu zaworu |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2006-01-16 00:02:01 ale najpredzej to jak zjedliscie glowice to nie spasowaliscie tej rurki i tu jest bol |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2006-01-18 16:00:49 ok pany , sparawa załatwiona trza było jeszcze pare razy głowice sciagnąć i załozyc i rozwikłalismy problem smarowania i stuków z motoru , smarowania nie było ponieważ rurka była za długa , co do stuków to przy stalowej uszczelce splanowanej głowicy tłok opierał sie o uszczelke ponieważ wymiar tłoka 77,6 a uszczelki 77,0 , pozdrawiam |
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2006-01-18 16:38:09 W takich przypadkach zalecane jest stosowanie uszczelki a nie "uszczelki" pod głowicę za 5 zł, przykładowa uszczelka:
![]() |
kabul F&F Sympatyk Corolla E11 Club Tropicana | 2006-01-18 16:51:58 Krzemu do czego sa te podwojne otwory na bokach?w "uszczelce" ich chyba nimo... |
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2006-01-18 17:48:52 Radosna twórczość Elringa. Zamiast wyciąć jeden podłużny otwór wycięli dwa okrągłe ![]() |
profil-usunięty | 2006-01-27 14:07:21 a ta oslony popychaczy wystarczy skrocic na koncu zeby bylo ok ?? ja bede mial glowice 3 mm, wiec mysle ze po 1,5 mm z kazdej strony skroce. , nie bedzie problemu jeszcze z gumami ktore sa zalorzone?? |
![]() bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2006-01-27 14:12:24 Pomysl, jak skrocisz na koncach to nic ci nie da, bo odleglosc miedzy kolnierzami ktore dociskaja uszczelki pozostanie bez zmian. Poza tym przy 3mm nie musisz koniecznie skracac. |
![]() mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2006-01-27 14:16:05 rozcinasz w połowie kupujesz silikon ,złączki do łączenia instalacji miedziancych i łączysz.Przy trzech mm nie musisz skracać. Wygląda to tak.
![]() [ wiadomość edytowana przez: mateuszc dnia 2006-01-27 14:17:55 ] |
![]() baryla_wroclaw reanault clio 1.8 16 ... wrocław | 2006-01-27 14:33:49 ja kiedyś to robiłem inaczej grzałęm palnikiem po środku wkładalem w imadło z jednej strony a z drugiej nakładałem nasadke i jebut młotkiem do imadła miałem przymocowany taki prowizoryczny ogranicznik co by zabardzo nie skrucić ![]() ![]() |
profil-usunięty | 2006-01-27 14:47:17 czyli jednak tak jak stary mowil :] ok dzieki panowie, najpierw bedzie proba zlorzenia na nominalach, jak nie bedzie pasic to sie wtedy zaczne martwic co dalej. |
profil-usunięty | 2006-08-20 00:38:07 Witam.Chyba mam podobny problem.Jeszcze nie sciagalem dekla zaworów ale zauważyłem ze pokrywa zaworów sie bardzo grzeje i jak zdejme korek paruje olej.Jeżeli nic nie bylo przerabiane jak sprawdzic czy klawiatura jest smarowana a jak juz to sprawdze i sie okaze ze nie jest jak to naprawic.Z góry dzieki za odpowiedz.Pozdrawiam. |