Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() CarvMachine F&F Sympatyk FSO 1500 125p (c) Sosnowiec | 2006-01-16 14:31:50 Silnik fiatowski (115c) ma rozrząd na łańcuszku a polonezowski na pasku, silników polonezowskich sa 2 typy AA, AB, jeden z nich jest teoretyczne mocniejszy o kilka km, czy jest to odczuwalne - watpie, w tych sillnikach najewiecej zalezy od ich poprawnego zlozenia - warto poprawic fabryke, w silniku fiatowskim byl montowany gaznik podcisnieniowy dopiero pozniej mechaniczny taki jak w polonezie , generalni ten mechaniczny jest lepszy. a 125p z silnikiem poldka ma inna chlodnice - roznica korka wlwwowego i inne rozwiazanie wentylatora w 115c wentylator dzoala caly czas, a w AA lub AB uruchamiany jest gdy wymaga tego temperatura silnika, pytanie ktory lepszy?? - wg mnie nie ma to znaczenia, wazne ktory w lepszym stanie.
A moc silnika 115c to 75km Poloneeza 75 a wzomcnionego 83, wersje caro caro plus na wtysku mialy chyba 86,88 km mechanicznych. Ps, poszukaj rowniez w wyszukiwarce. |
![]() goorek F&F MEMBER był/jest Łęki City / Kraków | 2006-01-16 20:50:38
co lepsze?? i czemu?? [ wiadomość edytowana przez: goorek dnia 2006-01-16 20:50:52 ] |
![]() Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2006-01-16 21:22:12 bo polonez bezstykowy i dzieki modulowi daje mocniejsza iskrę |
![]() goorek F&F MEMBER był/jest Łęki City / Kraków | 2006-01-16 21:23:32 koszt przerobki panowie?? |
![]() Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2006-01-16 21:27:18
aparat kolo 50zł + moduł nowy koło 50zł..+ zielony kabel do modułu kolo 10zł...nie wiem co jeszcze potrzeba bo mi to zakładał elektryk. edit: cos chyba potaniały te moduły ![]() [ wiadomość edytowana przez: Koniu dnia 2006-01-16 21:33:45 ] |
![]() goorek F&F MEMBER był/jest Łęki City / Kraków | 2006-01-16 21:36:31 kopulka i palec zostaje takie same?? |
![]() Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2006-01-16 21:46:39
palec masz na aparacie kopulke kup se nowa ![]() |
![]() yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2006-01-16 22:03:08 Goorek, zakladaj elektronika, przerywacz stykowy to archaizm. Bedzie lepiej palil na zimno, lepiej chodzil na LPG, przy spadku napiecia w instalacji bedzie dzialal tak jak na pelnych 12V. Teoretycznie samochod jest nawet mocniejszy bo nie ma efektu ze np. 1/100 zaplonow zwyczajnie nie zadziala. Juz w latach 70-tych zalacznik J pozwalal na zalozenie modulu elektronicznego nawet w odpowiedniku dzisiejszej grupy "N" - czyli bylo oczywiste ze zmuszac zawodnikow do "meki" z tradycyjnym przerywaczem to sadyzm ![]() |
![]() goorek F&F MEMBER był/jest Łęki City / Kraków | 2006-01-16 22:13:38 koniu chodzi mi o to ze walsnie zainwestowalem w nowki sztuki palec kopulka kable itp i czy podejdzie to do bezstykowego.
yapko w vectrze mam wlasnie tak jak mowisz i nawet jak akku ledwo zipie to auto odpala. chyba mnie przekonujecie powoli ![]() |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2006-01-16 22:17:11 To czym się różnią zależy też w oczywisty sposób od rocznika.
Pierwsze polonezy miały Normalny mechaniczny aparat, filtr powietrza z ręcznym przełączaniem zima/lato. póżniej jak mówią koledzy elektronik i termostat, jeszcze później nie miały wyjścia na pompę paliwową (wtrysk) i hydrauliczną regulacje zaworów (unikać jak ognia !!!!) W Poldkach występowały też silniki 1,3 Bardzo rzadki, i 1,6 dość częsty w późniejszych modelach. |
Wik Fiat 132A Szalona Wieś | 2006-01-17 11:05:55 Wszystko spasuje(kable, kopółka, palec), przekładaj najszybciej jak możesz.
Ja na wiosne 2005 założylem elektronika (aparat kupiłem za 9,99 na allegro). Modul dostałem gdzieś kiedys za para złotych (APE 05). Cewke mialem 4226 bodajże. Bo cewka musi byc inna. Pisałem o tym kiedys ale gdzie sie to podzialo to nie wiem. CHodzi do dziś, potrafi utrzymywac np. 800 obrotów czego stykowy niepotrafił za chiny.... I jeszcze jedno. Zanim to wszystko podepniesz, to moduł, kable, i inne pierdoły popsykaj takim środkiem przeciwwilgociowym. Wtedy wyeliminujesz ryzyko nieodpalania po deszczu. Ja tak zrobilem od razu i wszystko gra. Polecam elektroniczny układ zapłonowy plonez/df! Pozdrawiam! |
![]() CarvMachine F&F Sympatyk FSO 1500 125p (c) Sosnowiec | 2006-01-17 11:22:01 Mnie rowniexz przekonaliscie
Marcinie ... ![]() |
![]() Blady F&F Sympatyk FIAT | 2006-01-17 16:07:46
sprzedam Ci w jakiejś extra promocyjnej cenie tego elektronika co siedzi teraz u mnie , z nowym palcem i kopułką , jak tylko paczke z nowym dostane , moduł też mam w piwnicy , tylko cewke se skołuj ![]() |
![]() Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2006-01-17 16:26:29
przy prawidłowo działającym sprzęgle elektromagnetycznym wentylator w 115C włącza się przy odpowiedniej temperaturze tak jak wentylator elektryczny w polonezie, natomiast to o czym piszesz dotyczy silnika 116C |
![]() CarvMachine F&F Sympatyk FSO 1500 125p (c) Sosnowiec | 2006-01-17 16:29:48
Wydaje mi sie ze nie masz racji, u mnie nie ma sprzegla elektromagnetycznego a nic nigdy nie bylo gzebane. |