Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2006-01-21 22:49:14 to zawieszenie bedzie bardziej podobne do dedry 4X4 niz do delty
a wiez mi ze sa roznice ![]() |
![]() jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2006-01-24 16:04:33 ![]() jest to skan z drukowanego tekstu - lepiej nie moge . |
![]() jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2006-01-24 16:07:02 ![]() |
![]() jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2006-01-24 16:09:05 ![]() |
![]() jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2006-01-24 16:12:15 ![]() |
![]() pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2006-01-26 11:11:30 Mam dedre 2*4 i ma mocowania do napedu na 4.
montowanie napedów w tipo nie ma wiekszego sensu nawet jak ma mocowania w co wątpie.Musiałbyś kupić całe auto 4*4 dedre lub tempre i przekładać wszystko razem ze zbiornikiem paliwa i belką przednią.Tylko po co? |
![]() Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-01-26 11:55:01 a po co ludzie wkladaja small blocka v8 do 126? albo przerabiaja corvette na motorowke?? just for fun... ![]() ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2006-01-26 12:02:28 ] |
![]() Proiss nasty b!tch Olsztyn | 2006-01-27 11:15:41 powodzenia i rób foty na bieżąco hętnie obejże ![]() |
![]() schab (S) Alfa Romeo 156 2,0JTS Kraków | 2006-01-27 12:32:29
Jest tylko mała różnica w konstrukcji nadwozia ( sztywność skrętna ) . Widziałeś kiedyś Deltę Integrale z bliska ? A zwłaszcza jej progi ! - Mają przekrój ~3 razy większy niż w Tipo , czy innych kompaktach . Albo blachy mocujące kielichy amortyzatorów , ich mocowanie do podłużnic , same podłużnice ... itd. Ratuje cię poza klatką wewnątrz kabiny i rozpórkami pomiędzy amorki - jeszcze tylko rama pomocnicza od spodu ... Poza tym przy takiej mocy będzie mały problem z trakcją . Jeździło np. w wyścigach na 400 m Ritmo z silnikiem o mocy ~260 KM ( są wydruki z hamowni ) ! Efekt : buda razem z zawieszeniem jest właśnie na Allegro do sprzedania , a właściciel szuka pomysłu - do czego przełożyć swój zespół napędowy ! |