Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-01-22 22:07:00 Na marginesie - czy te 'pierony' kopią??
Tzn czy jak złapię za taki świecący przewód ręką to mnie popieści? |
![]() vitex SC 1.1 Uć | 2006-01-22 23:20:11
A kopia kopia ![]() ![]() |
markij 1.5 GLX 16V Łódź | 2006-01-26 16:39:13 Problem rozwiązany.
Po 38 tys. km walnęła kopułka rozdzielacza. Wypalił się ten grafitowy bolczyk co napięcie do palca przekazuje. Miałem na szczęście starą i teraz juz nic nie świeci. Wydałbym niepotrzebnie kasę na cewkę. Kiedy cewka i przewód świecą polecam zajrzeć do kopułki i palca. Pozdrawiam. |
Rysiek2 Dzierżoniów | 2006-01-26 20:57:51 Potwierdziła się zasada z techniki WN-świecą elementy układu o najlepszej izolacji. ![]() ![]() |
![]() sweeper23 espero 2.0 lpg Gdańsk | 2006-01-27 09:31:45 odnośnie kopania przez pioruny:
Kiedys w polonezie przestał mi palić na dwa gary i chcialem sprawdzic które?? na pracującym silniku otworzyłem maskę i oparłem się lezwą ręką o błotni , a prawą zdjąłem kabel z modułu zapłonowego- zanim zgasł to ze dwadzieścia razy zapłon dostałem w łapę ![]() a ten h*** potrafił 5 centymetrowe iskry krzesać ![]() |
Rysiek2 Dzierżoniów | 2006-01-27 10:45:18 Takie krzesanie iskier przy pomocy modułu prowadzi często do uszkodzenia tranzystora kluczującego w module. |
![]() sweeper23 espero 2.0 lpg Gdańsk | 2006-01-27 13:58:04 wiem... to był przypadek |
Rysiek2 Dzierżoniów | 2006-01-27 14:29:57 Ty wiesz ale - to była przestroga dla innych.Lepiej nie dawać złego przykładu.To tak jak z jazdą na czerwonym.Czasem się udaje. ![]() |
![]() tommi3737 Klubowy Weteran Megane CC Łódź | 2006-01-28 02:39:29
A co ja pisałem wczesniej?? DOKŁADNIE TO SAMO I DODAM ZE U MNIE SIE RÓWNIEZ WYKRUSZYŁ TEN GRAFITOWY "rysik" Szkoda tylko ze na poczatku twierdziłeś ze kopulka ma 10kkm a teraz juz 38kkm ![]() ![]()
[ wiadomość edytowana przez: tommi3737 dnia 2006-01-28 02:41:18 ] [ wiadomość edytowana przez: tommi3737 dnia 2006-01-28 02:43:56 ] |
markij 1.5 GLX 16V Łódź | 2006-01-31 12:24:14 Muszę wyjaśnić.
Kopułka była wymieniana 10k km temu a nie jak pisałem później po 38k. 38 tys. to ja ogólnie tym samochodem przejechałem. Przepraszam za błąd. |
![]() adamus0 Multipla 1,9 JTD Łochów | 2007-11-04 18:12:04 Odświeżę co by nie zaśmiecać.
Od dawna mam problem z wypadającym zapłonem więc wymieniłem po kolei całą elektrykę łacznie z aparatem zapłonowym. Wczoraj jak zrobiło sie wilgotno zaczął gasnąć i dyskoteka pod machą. Świeciły się przewody i cewka główna. Dziś wymieniłem przewody i cewkę no i świeci się już tylko cewka. Cały czas mówię o cewce na błotniku. Czytając poprzednie posty mozna by wywnioskować że to coś z kopułką i palem ale mam już trzeci nowy komplet w ciągy 3 m-cy i nadal to samo. Miałem już komplet-kopułka+palec- beru, z allegro i teraz oryginał. Czy mam kupować nową cewkę czy gdzie indziej poza kopułką szukać winnego?? Dodam że cewka świci się minimalnie, dokładnie jak jej poprzedniczka maleńkim ledwo widocznym światełkiem. Ku**ca mnie zżera ( nie mylić z nerwicą ![]() ![]() |
![]() bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2007-11-04 18:58:28
A świece ?? (bo to już ostatnie ogniwo...skoro przewody, kopuła, aparat już wymienione_ Z tego co zauważyłem w kilku esperakach...cewka prawie zawsze trochę świeci (a szczególnie w warunkach wilgotności i ciemności)...co mię niezmiernie kiedyś dziwiło |
![]() adamus0 Multipla 1,9 JTD Łochów | 2007-11-04 19:06:23
wymienione jakieś dwa miechy temu z NGK na DENSO i sprawdzane dwa razy- stan idealny ![]() ![]() tak czasem myslę że najtańszą rzeczą jaką mogę zrobić i najskuteczniejszą jest zakup paczki zapałek i podpalenie złośliwca ![]() ![]() |
![]() bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2007-11-04 19:23:42
No ok ...ale tera co ??....już tylko świeci czy dalej masz problemy z odpalaniem czy inkszym "zapłonu wyadaniem" ???... bo jak tylko świci...to nie widzem powodu do ..kupowania zapałek ![]() |