Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() GrzesiekK LOB MEMBER Opel Sintra 3.0 24v Kraków | 2006-02-04 11:07:31 Panewki są na dole silnika, a nie na górze, a stukają ci samoregulatory do puki nie dojdzie do nich dobrze olej! |
![]() GrzesiekK LOB MEMBER Opel Sintra 3.0 24v Kraków | 2006-02-04 11:30:04 U mnie samoregulatory też cichną po dłuższym czasie, nie po chwili, tylko dopiero jak silnik osiągnie jakieś 70 st., a stuk jest taki jakby coś się urwało w głowicy! Miałem rozbierany silnik i wszystko OK, więc to napewno samoregulatory! ![]() |
![]() art23 DEADSOUL Omega B FL Caravan Zawiercie | 2006-02-04 12:48:15 u mnie tez stuka ale od dolu silnika i bardziej to slychac w kabinie nizeli na zewnatrz znajomy mechanik powiedzial ze to moze stukac cos na tloku lub korbowodzie - ale narazie jeszcze z tym jezdze juz jakies 25 tys i stukanie moze lekko sie zwiekszylo - napewno to nie samoregulatory a swoja droga tez kiedys zapalila mi sie kontrolka od oleju jadac pod gore - ostudzilem silnik i pojechalem dalej juz wiecej sie to nie powtorzylo ale teraz bacznie kontroluje stan oleju |
![]() GrzesiekK LOB MEMBER Opel Sintra 3.0 24v Kraków | 2006-02-04 12:54:55 Dopiero teraz napisałeś że stuki są na dole, no to w tym wypadku, mogą to być panewki, jest to bardzo prawdopodobne, ponieważ jeśli one są kijowe, to smarowanie korbowodów również! |
chudy01 świdnica | 2006-02-04 14:39:44
, bo to nie art23 jest zalozycielem watku tylko BIPOWER. ![]() |
![]() BIPOWER VECTRA A C20NE CELEB ... BIAŁYSTOK | 2006-02-04 21:13:38 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() paweldm DEADSOUL Mitsubishi outlander Skarszewy/Gdańsk | 2006-02-04 21:31:06 A spróbuje z olejem 5w40. Przejście z 0w30 na 10w40, to duży przeskok. |