MotoNews.pl
  

Regeneracja sprzęgła

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chyba mi się kończy sprzęgło. Zastanawiam się nad regeneracją, może już ktoś to robił? Jak się sprawuje,jakie ceny? Czy warto ?
  
 
u nas w zg oddaje sie swoje sprzeglo i daja inne zregenerowane i placi sie okolo 60zl
  
 
Cytat:
2006-01-26 21:56:00, Radek_ZG pisze:
u nas w zg oddaje sie swoje sprzeglo i daja inne zregenerowane i placi sie okolo 60zl


qrde za 60 tez bym sie skusil ale w walbrzychu nie slyszalem zeby to robili
  
 
w gdyni jest tak samo za 60 i starą tarcze dostaniesz regenerowaną.

ja właśnie mam regenerowane żadnej różnicy niema tyle że musi byc regeneracja zrobiona przez fachowca. niewystarczy tylko obic na nowo jeszcze sprężyny. mi spisuje się jak sie patrzy i jak najbardziej polecam to rozwiązanie
  
 
Cytat:
2006-01-26 23:19:25, ESSIlux pisze:
w gdyni jest tak samo za 60 i starą tarcze dostaniesz regenerowaną. ja właśnie mam regenerowane żadnej różnicy niema tyle że musi byc regeneracja zrobiona przez fachowca. niewystarczy tylko obic na nowo jeszcze sprężyny. mi spisuje się jak sie patrzy i jak najbardziej polecam to rozwiązanie



czy moge prosić jakiś namiar na tego fachowca,nr. telefonu ,adres, tak na wszelki wypadek

Dzięki !!!
  
 
Wszystko jest ekstra pięknie jeżeli docisk jest nie zużyty (wytarta powierzchnia robocza oraz listki sprężyny talerzowej oraz zużyte łożysko oporowe) trzeba też zwrócić uwagę na powierzchnię kola zamachowego. Proponuje od razu wymienić uszczelniacz wału korbowego.
Ostatnio się orientowałem o cene kompletu sprzęgła i najtańsze było za ok 340zł.
  
 
ja tez poprosze o namiary na tego co regeneruje....
  
 
Jak najbardziej popieram to co kolega pisze.....Wymiana samej tarczy jest dośc ryzykowna i uważam, że jeżeli docisk masz w dobrym stanie to powinieneś wymienić jeszcze conajmniej łożysko oporowe sprzegła....Bo nawet jeżeli teraz jest ciche to za kilka tyś. km. może okazać się że zacznie chuczeć, a wtedy drugi raz czekają Cie koszty robocizny...dokładnie takie same jak za pierwszym razem.... Więc przemyśl czy warto dzielic włos na wiecej... Ja osobiście jestem za wymiana kompletnego sprzęgła.
Pozdrawiam

Cytat:
2006-01-27 18:25:51, Tsport pisze:
Wszystko jest ekstra pięknie jeżeli docisk jest nie zużyty (wytarta powierzchnia robocza oraz listki sprężyny talerzowej oraz zużyte łożysko oporowe) trzeba też zwrócić uwagę na powierzchnię kola zamachowego. Proponuje od razu wymienić uszczelniacz wału korbowego. Ostatnio się orientowałem o cene kompletu sprzęgła i najtańsze było za ok 340zł.

  
 
Cytat:
2006-01-27 19:27:59, Kilero pisze:
Jak najbardziej popieram to co kolega pisze.....Wymiana samej tarczy jest dośc ryzykowna i uważam, że jeżeli docisk masz w dobrym stanie to powinieneś wymienić jeszcze conajmniej łożysko oporowe sprzegła....Bo nawet jeżeli teraz jest ciche to za kilka tyś. km. może okazać się że zacznie chuczeć, a wtedy drugi raz czekają Cie koszty robocizny...dokładnie takie same jak za pierwszym razem.... Więc przemyśl czy warto dzielic włos na wiecej... Ja osobiście jestem za wymiana kompletnego sprzęgła. Pozdrawiam



no niby masz racje , ale jeśli ktoś może wymiane zrobić we własnym zakresie, zweryfikować częsci czy się nadają czy nie, to chyba warto podjąć ryzyko. Na warsztacie nie bawią się, im chodzi o kase powiedzą że masz komplet do wymiany i "cześć", jeszcze najlepiej żeby on sam kupił części, a ty nie wiesz co masz w środku
  
 
Cytat:
2006-01-27 20:03:42, -Ed- pisze:
no niby masz racje , ale jeśli ktoś może wymiane zrobić we własnym zakresie, zweryfikować częsci czy się nadają czy nie, to chyba warto podjąć ryzyko. Na warsztacie nie bawią się, im chodzi o kase powiedzą że masz komplet do wymiany i "cześć", jeszcze najlepiej żeby on sam kupił części, a ty nie wiesz co masz w środku



Wymieniales kiedys sprzeglo ze snujesz takie teorie? Dla nich lepiej jakbys chcial to robic na dwa razy, bo dwa razy za robote wezma A jak juz sciagasz skrzynie to lepiej wymienic komplet.
  
 
ED w gdynii dzielnica leszczynki zaraz obok dworca skm niestety niemam numeru telefonu bo osobiście załatwiałem
  
 
Powiedz szczerze....chciało by Ci się 2 albo 3 razy wyciagać skrzynię w krótkim czasie??? bo mi chyba nie....
Na pewnych rzeczach w samochodzie oszczędzać nie warto.... Bo potem szkoda czasu i bądź dodatkowo wydanej kasy...
Pozdrawiam
Cytat:
2006-01-27 19:27:59, Kilero pisze:
Jak najbardziej popieram to co kolega pisze.....Wymiana samej tarczy jest dośc ryzykowna i uważam, że jeżeli docisk masz w dobrym stanie to powinieneś wymienić jeszcze conajmniej łożysko oporowe sprzegła....Bo nawet jeżeli teraz jest ciche to za kilka tyś. km. może okazać się że zacznie chuczeć, a wtedy drugi raz czekają Cie koszty robocizny...dokładnie takie same jak za pierwszym razem.... Więc przemyśl czy warto dzielic włos na wiecej... Ja osobiście jestem za wymiana kompletnego sprzęgła. Pozdrawiam

  
 
Cytat:
2006-01-27 22:40:15, toradek pisze:
Wymieniales kiedys sprzeglo ze snujesz takie teorie? Dla nich lepiej jakbys chcial to robic na dwa razy, bo dwa razy za robote wezma A jak juz sciagasz skrzynie to lepiej wymienic komplet.



sprzęgło już wymieniałem i to nie w jednym samochodzie, wyraziłem tylko swoją opinie niech każdy robi co chce, a są i tacy co lubią pogrzebać przy aucie, kolega ESSIlux się zdecydował widocznie miał jakieś powody. Zgadza się nowe to nowe.

ESSIlux dzięki troche znam Leszczynki.
  
 
Jeżeli moge sie dopiąć.

Regeneracja samej tarczy sprzęgłowej ( LUBLIN ) - 60 zł wymiana okładzin i takie tam .

Naprawa docisku koła zamochowego i tarczy sprzegła ( WARSZAWA ) 350- 600 zł w zależności od tego jaki efekt końcowy chcemy uzyskać.
  
 
Witam.
W Poznaniu nowa tarcz sprzęgła to koszt ok. 180 zł.
Regeneracja 150 zł(sic) !!!
Kpl. tarcz łożysko oporowe i docisk to koszt od 280 zł.
Posiadam starą tarcz (sprężynki trzymają się dobrze) i chętnie dałbym w takim razie do obicia jeśli za 6 dych to gdzieś robią...
Tylko pytanko, jak to się później sprawuje, bo to też jest ważne po takiej regeneracji...