Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2006-01-26 22:31:36 ale ześ nowosci napisał |
profil-usunięty | 2006-01-26 23:07:16 no jak dla mnie fajne info. wiec po co dymy robisz ???
ja juz dla siebie kupilem, ale nastepna to juz sobie bede sam robil. dzieki Paluchto |
![]() bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2006-01-26 23:25:59 jakie dymy? tylko napisałem ze to zadna nowośc . to już sie do dymu kwalifikuje ![]() |
profil-usunięty | 2006-01-26 23:28:37 jakos ja tak twoja wypowiedz odebralem. moze nie ze dymy, ale na zasadzie po ch to piszesz jak wszyscy to wiedza. |
![]() bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2006-01-26 23:37:46 wszyscy wiedzą a dla ciebie fajne info. jak wszyscy wiedzą to po co ten post??
dobra koniec OT. ktos ma jakies pytania?? |
![]() bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2006-01-27 00:37:31 comar napisał WSZYSCY.
to tak dla wyjasnienia. dobra panie mod, kasuj pan |
![]() Paluchto Fiat Cinqecento Rybnik | 2006-01-27 21:01:55 Panowie. Może i wszyscy wiedzą ale ja napisałe to po prośbie kilku osób.
Z drugiej strony jak wszyscy by wiedzieli to nikt by nie kupował takiej uszczelki bo każdy mógłby zrobić sam. Troche silników już zbudowałem więc jak pojawiają sie jakieś pytanie (nie tylko o uszczelce) to możecie pisać. PS. To jest napisane dla osób które niewiedza jak sobie z tym poradzić. |
ulik87 900tka Nałęczów | 2006-01-27 21:30:20 no to ja sie zapytuje czy spoko to bedzie do seryjnej 900tki? [899ccm] ![]() ![]() |
![]() Paluchto Fiat Cinqecento Rybnik | 2006-01-27 21:58:59 Moge napisac Ci tak: w fiacie 126 jest małym problemem zrobić uszczelke bo niema cieczy w układzie chłodzenia i koszt zmiany tłoki cylindry jest niewielki w porównaniu ze zmianą całego bloku w 900. W Twoim silniku uszczelka jest zaworem bezpieczeństa. Jeżeli ona szczeli to jesteś w stanie ocalić tłoki i cylindry. Jeżeli ona przetrzyma możesz zatrzeć motor.
Z drugiej stony zawsze można eksperymentować. Niema problemu żebyś zrobił uszczelke do swojego silnika i jej wypróbował. Zycze powodzenia Koszt zrobienia takiej uszczelki to około 10/15zł |
![]() -maly- F&F Sympatyk Fiat 126p Kraków | 2006-02-14 22:30:51 Odkopuje bo dzis zacząłem jeździć i szukać... i załamka... w Nowej Hucie nie ma w żadnym sklepie w którym byłem miedzi... ![]() |
![]() mmirk 126p bochnia | 2006-02-14 23:31:46 ul. Skwerowa koło ronda grunwaldzkiego zaraz przy ulicy Monte .
Jak dla mnie to grubość 0.3mm |
![]() jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2006-02-17 20:04:17 Taką miedzianą uszczelke powinno się wyżarzyć przed montażem. Będzie lepiej się układac i przylegać. |
DEFIN Fiat 126p łódź | 2006-02-17 21:14:42 A ja gdzieś czytałem że taka uszczelka musi być zachartowana? |
![]() mmirk 126p bochnia | 2006-02-17 22:30:11 hartować to mozna jedynie stal ![]() rzeczywiscie można taką uszczelke wyrzażać w temperaturze około 200-300 stopni (można to zrobić za pomocą grilla i odkurzacza ![]() |
![]() kubaso szayowóz warszawa | 2006-02-19 14:08:55 w warszawie na ulicy wieleńskiej jest sklepik z metalami olorowymi są dwa obok siebie kupiłem w jednym z nich kawałek 22cm na 75cm za 8.50zł o grubości 0.2 była też 0.15 ![]() ![]() |
![]() Qba745 F&F Sympatyk F&F czyli Fiat Fiori ... Bielsko-Biała | 2006-02-26 19:37:35 Odkopuje temat bo mam pytanko a nie znalazłem w archiwum na nie odpowiedzi. Czy uszczelke miedzianą się dokręca na jeden raz przy składaniu silnika czy potem po przebiegu około 500km sie dokręca czy jak?? I jaki moment dokręcenia śrub głowicy?? Mowa o silniku 650 ccm w maluszku |
![]() zolo Fiat 126p Kraśnik | 2006-02-26 20:43:58 Wartalo by ja dokrecic na pewno nie zaszkodzi.
Z jakim momentem ja dokracic nie wiem ale seryjna dokrecam ok 45-50Nm, miedziana napewno ciutke mocniej [ wiadomość edytowana przez: zolo dnia 2006-02-26 21:11:06 ] |